قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی + بهترین مراکز خرید

قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی

یکی از دغدغه‌های مهاجران در زمینه هزینه‌های زندگی، قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی است. زمانی که به قبرس شمالی مهاجرت می‌کنید بعد از اجاره یا خرید خانه باید به دنبال خرید لوازم خانگی برای تکمیل اثاثیه خود باشید. برخی افراد در این فکر هستند که لوازم خانگی را با خود به قبرس شمالی ببرند؛ اما این کار سختی‌های زیادی دارد. شما می‌توانید با فروش لوازم خانگی خود در ایران درصد زیادی از پول خرید لوازم خانگی را تأمین کنید.

قیمت لوازم خانگی در کل جهان با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است. در زمان خرید کیفیت را اولویت قرار داده و فقط به دنبال لوازم ارزان قیمت نباشید. در قبرس شمالی معمولاً از کالا‌های درجه یک خارجی استفاده می‌شود. به دلیل واردات این محصولات قیمت‌های آن کمی بالا به نظر می‌رسد. محصولات کشور ترکیه نیز در این کشور یافت می‌شوند که قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات کشور‌های دیگر دارند. در ‌این مطلب شما را با قیمت و شرایط خرید لوازم خانگی در قبرس شمالی آشنا خواهیم کرد.

برند‌های معروف لوازم خانگی در قبرس شمالی

لوازم خانگی تنوع خیلی زیادی دارند و به همین دلیل باید وقت زیادی برای خرید این لوازم برقی صرف کنید. قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی رابطه مستقیم با برند تولید‌کننده این لوازم دارد. اکثر محصولات موجود در قبرس شمالی وارداتی هستند و از کشور‌های بزرگ و کوچک به این کشور وارد خواهند شد. بیشترین برند‌هایی که در قبرس شمالی به چشم می‌خورند برند آلمانی، ترکی و چینی هستند.

کشور چین از بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در جهان است و محصولات خود را به قبرس شمالی نیز می‌فرستد. آلمان به دلیل کیفیت بالای لوازم خانگی خود در سطح جهان شهرت پیدا کرده است. ترکیه نیز به دلیل نزدیک بودن به قبرس شمالی و شباهت‌های زیادی مانند واحد پول، تجارت زیادی با کشور قبرس شمالی دارد. از بین محصولات این ۳ کشور کیفیت محصولات آلمانی حرف اول را می‌زند.

از نظر قیمتی محصولات چینی معمولاً قیمت مناسب‌تری دارند. یکی از مهم‌ترین شرکت‌های ترکی حاضر در بازار لوازم خانگی قبرس شمالی آرچلیک است. این شرکت برند‌های مختلف بکو، بلومبرگ، گروندیگ و دفای را به بازار قبرس شمالی وارد کرده است. شرکت‌های آلمانی حاضر در بازار قبرس شمالی بوش، نف و زیمنس هستند. از برند‌های چینی حاضر در بازار قبرس شمالی می‌توان به چیکو و دکوم اشاره کرد.

توجه داشته باشید که علاوه بر این برند‌ها قطعاً برند‌های دیگری مانند سامسونگ هم در قبرس شمالی وجود دارند و کشور‌هایی مانند ایران هم به دنبال صادرات محصولات خود هستند. از بین برند‌های معرفی شده برند محصولات ترکی کارایی و طرفداران بیشتری در قبرس شمالی دارد. محصولات ترکی موجود در بازار لوازم خانگی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند. در صورت خراب شدن وسایل ترکی خیلی راحت می‌توان آن‌ها را تعمیر نمود.

برندهای معروف لوازم خانگی

قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی بر اساس برند

برای مقایسه بهتر محصولات چینی، ترکی و آلمانی باید به بررسی قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی بپردازیم. در جدول‌های زیر قیمت لوازم خانگی هر برند بیان شده تا با مقایسه بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید.


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

 

لوازم خانگی ترک بکو

یخچال از 5000 لیر
جاروبرقی از 1800 لیر
ماشین لباسشویی از 6000 لیر
ماشین ظرفشویی از 6000 لیر
اتو از 800 لیر
کولر از 8000 لیر
تلویزیون از 4000 لیر
چرخ گوشت از 2600 لیر
تستر از 700 لیر

لوازم خانگی آلمانی بوش

یخچال از 13000 لیر
جاروبرقی از 2500 لیر
ماشین لباسشویی از 8000 لیر
ماشین ظرفشویی از 7000 لیر
اتو از 2000 لیر
کولر از 9500 لیر
دستگاه چای ساز از 850 لیر
چرخ گوشت از 1500 لیر
تستر از 1000 لیر

لوازم خانگی چینی

یخچال از 1700 لیر
جاروبرقی از 1000 لیر
ماشین لباسشویی از 3500 لیر
ماشین ظرفشویی از 2500 لیر
اتو از 1500 لیر
کولر از 7000 لیر
دستگاه چای ساز از 500 لیر
چرخ گوشت از 1500 لیر
تستر از 500 لیر

با توجه به جدول‌های ارائه شده از نظر قیمتی، محصولات چینی کمترین قیمت را در بازار قبرس شمالی دارند. با کمی هزینه بیشتر می‌توانید محصولات ترکی را با گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید. اگر می‌توانید مبلغ بیشتری برای لوازم خانگی هزینه کنید، قطعاً برند‌های آلمانی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. کیفیت بالای محصولات این برند باعث کارایی بالای آن­ها و کم کردن هزینه‌های جانبی می‌شود.

لوازم خانگی در قبرس

متوسط قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی

بعد از خرید آپارتمان در کشور قبرس شمالی باید به دنبال تهیه لوازم خانگی باشید. با مقایسه برند‌های موجود در بازار متوجه قیمت لوازم خانگی شده‌اید. اگر قصد مدیریت هزینه‌های خود و برنامه‌ریزی را دارید باید با توجه به قیمت میانگین بودجه خود را مشخص کنید. بعد از تعیین بودجه می‌توانید وسایل ضروری را ابتدا خرید کرده و در صورت ماندن بودجه خرید بقیه لوازم را نیز انجام دهید. برای اینکه راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید، میانگین قیمت‌ها را در جدول زیر آورده‌ایم.

لوازم خانگی میانگین قیمت
اجاق گاز 6 هزار لیر
اتو مو معمولی 1 هزار لیر
تلویزیون 14 هزار لیر
جاروبرقی 2 هزار لیر
ماشین لباسشویی 11 هزار لیر
یخچال 25 هزار لیر

برخی از فروشندگان و شرکت‌های بزرگ املاک در قبرس شمالی لوازم خانگی را با قیمت پایین و با تخفیف زیاد به مشتریان خود ارائه می‌کنند. با تهیه لوازم خانگی می‌توانید زندگی خود را در کشور قبرس شمالی آغاز کنید. در خرید باید توجه داشته باشید که قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی تنها ملاک نیست.

شما باید به کیفیت و اصل بودن لوازم خانگی توجه داشته باشید. محصولات تقلبی زیادی وارد بازار شده و باید از مراکز و فروشگاه‌های معتبر، خرید خود را انجام بدهید. دانستن این نکته ضروری است که اکثر خانه‌های اجاره‌ای قبرس شمالی دارای اثاثیه هستند. اگر یک خانه با اثاثیه را اجاره یا خریداری کنید، هزینه‌های خرید لوازم خانگی کمتر می‌شود.

مراکز خرید لوازم خانگی در قبرس شمالی

مراکز خرید زیادی در کشور قبرس شمالی وجود دارد که بهترین لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند. شما با اطلاع از قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی می‌توانید در این مراکز بهترین محصولات را خریداری کنید. در ادامه بزرگترین مراکز لوازم خانگی در قبرس شمالی را معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید سیتی مال

مرکز خرید سیتی مال در شهر فاماگوستا قبرس شمالی قرار دارد. در این مرکز خرید محصولات بسیار متنوعی ارائه می‌شود. لوازم خانگی ارائه شده در این مرکز خرید تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود خرید خوبی را تجربه کنید. این مرکز خرید در خاورمیانه نیز به دلیل بزرگ بودن و تنوع محصولات شناخته شده است.

تنوع کالا و برند‌های مختلفی در این مرکز جمع شده؛ اما از نظر قیمتی کمی بالاتر از سایر مراکز است. ایرانیان ساکن قبرس شمالی معمولاً از این فروشگاه بزرگ خرید می‌کنند. سرگرمی‌های جذاب برای کودکان و بزرگسالان در این مرکز تدارک دیده شده است. ساعت کاری این مجموعه حدود ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. آدرس مرکز خرید نیز شهر فاماگوستا، خیابان ابراهیم کاظم است.

بهترین مراکز خرید  قبرس شمالی

مراکز خرید مستر پوند

فروشگاه‌های مستر پوند در سطح جهانی فعالیت دارند. این فروشگاه در کشور‌های مختلف اروپایی، آسیایی و آمریکایی دارای شعبه‌های بزرگ و فعال است. در این فروشگاه شما می‌توانید اجناس مختلف را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. دو شعبه در شهر گیرنه و فاماگوستا قبرس شمالی قرار گرفته که تنوع بسیار بالایی از کالا‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید وسایل آشپزخانه و ظروف می‌توانید از این فروشگاه با قیمت مناسب محصولات خود را خریداری کنید.

مراکز خرید مطقه دره بویو

منطقه دره بویو با توجه به مراکز خرید گسترده‌ای که دارد، شهرت پیدا کرده است. این منطقه در شهر لفکوشا قبرس شمالی واقع می­باشد. مهم­ترین مراکز خرید لوازم خانگی در این منطقه دور هم جمع شده‌اند. کسانی که قصد خرید لوازم خانگی در قبرس شمالی را دارند، حتماً باید به این فروشگاه‌ها سر بزنند. بازار محلی و رستوران‌های مختلف از امکانات جذاب این منطقه هستند.

مراکز خرید سیتی مال فاماگوستا

فاماگوستا یکی از شهر‌های قدیمی قبرس شمالی است. بهترین قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی را در فروشگاه‌های این شهر می‌توانید پیدا کنید. فروشگاه‌های سیتی مال این شهر شهرت بسیار زیادی دارند. این مرکز تجاری فرهنگی اجناس بسیار زیادی از جمله لوازم خانگی را در خود جای داده است. در کنار خرید می‌توانید از تفریحات این مجموعه مانند سینما نیز دیدن کنید. در خرید‌های خانوادگی خود به این مجموعه مراجعه کنید.

بزرگترین مراکز خرید

سخن آخر

تا اینجا با قیمت لوازم خانگی در قبرس شمالی و بهترین مراکز خرید این تجهیزات آشنا شده‌اید. شما در زمان خرید باید توجه داشته باشید که محصولات را با گارانتی و بهترین قیمت خریداری کنید. محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که در صورت تشخیص نادرست بعداً با مشکل روبرو می‌شوید.

یکی از بهترین را‌ه‌­ها برای خرید لوازم خانگی کمک گرفتن از سایت‌ها و مجموعه‌های بازرگانی و تجاری است. در زمان مهاجرت می‌توانید از مؤسسات مهاجرتی در این زمینه کمک بگیرید. شزوما قبرس با سابقه طولانی در زمینه سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بهترین راه برای خرید لوازم خانگی را پیش روی شما قرار می‌دهد. برای مشاوره همین الان با شماره تماس‌های ذکر شده در سایت ما تماس بگیرید.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *