با بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی آشنا شوید

رستوران ایرانی در قبرس شمالی

قبرس شمالی، یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و گردشگری به شمار می‌رود. این کشور به دلیل آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای و تاریخ کهن مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است چراکه شباهت‌های فرهنگی بسیار زیادی میان این دو ملت وجود دارند. با توجه به افزایش گردشگران و مهاجران ایرانی ساکن در قبرس شمالی، روز به روز بر تعداد رستوران‌های ایرانی اضافه می‌شود. برای آشنایی با بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی، با ما همراه باشید.

طعم لذیذ غذای ایرانی در بهترین رستوران‌ قبرس شمالی

تاریخ و فرهنگ کهن کشور قبرس شمالی با طعم لذیذ غذاهای محلی عجین شده است. بسیاری از گردشگران خارجی برای امتحان کردن غذاهای خاص و خوشمزه قبرس شمالی به این کشور سفر می‌کنند. غذاهای محلی و منحصر به فرد قبرس شمالی در تمام رستوران‌های این کشور سرو می‌شوند. با این وجود، ایرانیان برای داشتن غذاهای خوشمزه در جهان معروف هستند.

در نتیجه، خوردن غذاهای لذیذ ایرانی در کشورهای خارجی ازقبیل قبرس شمالی طعم و مزه متفاوتی دارد. وابستگی شدید ایرانیان به غذاهای محلی خود باعث شده است تا رستوران‌های ایرانی در اکثر کشورهای خارجی راه‌اندازی شوند. کشور قبرس شمالی نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه، قبرس شمالی میزبان چندین ‌رستوران ‌ایرانی بسیار خوب است. بسیاری از گردشگران ایرانی با نام این رستوران‌ها آشنایی ندارند.

برای حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی در کشور قبرس شمالی، معرفی بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در مجموع، اگر در قبرس شمالی زندگی می‌کنید یا برای تعطیلات به این کشور سفر کرده‌اید، نگران طعم غذاهای ایرانی نباشید. ‌رستوران‌های ‌ایرانی واقع در ‌قبرس ‌شمالی، بهترین غذاهای ایرانی را با مواد اولیه باکیفیت در فضایی دنج و زیبا سرو می‌کنند.

غذاهای ایرانی رستوران‌های قبرس شمالی

آشنایی با بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی

رستوران‌های ایرانی قبرس شمالی میزبان نه‌تنها ایرانیان بلکه گردشگران داخلی و خارجی این کشور هستند. در منوی این رستوران‌ها، معروف‌ترین غذاهای ایرانی ازجمله: انواع مختلفی از کباب سرو می‌شوند. البته، برخی از این رستوران‌ها دارای منوی غذای متنوع‌تری هستند و غذاهای بین‌المللی را نیز در کنار منوی غذای ایرانی خود سرو می‌کنند. در ادامه، با بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی آشنا خواهید شد.

رستوران ایرانی مجیک تست

از بهترین رستوران‌های ایرانی واقع در کشور قبرس شمالی می‌توان به رستوران مجیک تست اشاره کرد. این رستوران برای داشتن منوی غذای بسیار متنوع و خوشمزه در میان برترین رستوران‌های قبرس شمالی شهرت دارد. انواع غذاهای ایرانی از کباب گرفته تا خورشت‌های مختلف در رستوران ایرانی مجیک تست سرو می‌شوند. نیازی به گفتن ندارد که کیفیت غذای این رستوران بی‌نظیر و غیر قابل مقایسه است. از مهم‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای رستوران ایرانی مجیک تست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چلو گوشت
  2. چلوکباب کوبیده
  3. چلوکباب تابه‌ای
  4. چلو مرغ سرخ شده
  5. خورشت قرمه‌سبزی
  6. خورشت قیمه
  7. خورشت فسنجان
  8. سوپ جو

جالب است بدانید که پیتزای مخصوص رستوران ایرانی مجیک تست نیز شهرت بسیار زیادی دارد. این پیتزا، طعم پیتزاهای خوشمزه ایرانی را تداعی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته مجیک تست به عنوان یک رستوران ایرانی در قبرس شمالی می‌توان به ارسال رایگان اشاره کرد. البته، پیک رایگان این رستوران تنها برای منطقه لانگ بیچ و اسکله است.


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

در مجموع، از طعم لذیذ غذاهای رستوران ایرانی مجیک تست قبرس شمالی غافلگیر خواهید شد. برای رزرو میز در رستوران مجیک تست قبرس شمالی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیک رایگان آن، می‌توانید با شماره 905335660173+ تماس بگیرید.

رستوران ایرانی مجیک تست

رستوران روف (roof) قبرس شمالی

در فهرست بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی، رستوران روف (roof) قرار دارد. رستوران ایرانی روف که در داخل دانشگاه مدیترانه شرقی قرار گرفته است را می‌توان از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی کشور قبرس شمالی دانست. این رستوران توانسته است کیفیت غذاهای خود را برای سال‌ها حفظ کند. مدیریت رستوران بر عهده خانم الوندی است. منوی رستوران روف قبرس شمالی، غذاهای ایرانی بسیار متنوعی را شامل می‌شود. برای رزرو میز در این رستوران می‌توانید با شماره 905338449272+ تماس بگیرید.

رستوران ایرانی مرکز

رستوران ایرانی مرکز را نیز می‌توان در فهرست بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی قرار داد. این رستوران نیز در داخل دانشگاه مدیترانه شرقی قرار گرفته است و توسط آقای یزدانی مدیریت می‌شود. رستوران ایرانی مرکز، یکی از بهترین و موفق‌ترین رستوران‌های ایرانی قبرس شمالی به حساب می‌آید. این رستوران دارای منوی غذای ایرانی بسیار متنوعی است. علاوه بر این، بهترین غذاهای بین‌المللی نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

شهرت اصلی رستوران ایرانی مرکز، سرو انواع غذاهای آفریقایی و ترکی در کنار پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است. در نتیجه، گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارند. کیفیت مواد اولیه همواره دغدغه اصلی مدیریت رستوران ایرانی مرکز بوده است. بنابراین، هیچ نگرانی در رابطه با طعم و مزه غذاهای این رستوران وجود ندارد. همین امروز با شماره 905338293828+ تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید.

لذت غذا خوردن در رستوران‌های ایرانی

رستوران ایرانی یک طرفه (tek  yök)

رستوران ایرانی یک طرفه به عنوان یک رستوران تازه تاسیس در قبرس شمالی شناخته می‌شود. با این وجود، تنوع منو و کیفیت غذاها باعث شده است تا در فهرست بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی قرار بگیرد. منوی غذای این رستوران شامل تقریباً تمام غذاهای ایرانی است. علاوه بر این، برخورد صمیمی و حرفه‌ای کارکنان از دیگر نقاط مثبت این رستوران به شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید حس و حال غذا خوردن در یک رستوران ایرانی در قبرس شمالی را تجربه کنید، با شماره 905338545770+ تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید. البته، این رستوران دارای پیک رایگان است. با غذا خوردن در رستوران ایرانی یک طرفه احساس می‌کنید در ایران هستید.

رستوران‌های ایرانی قبرس شمالی

ساندویچی ایرانی

اگر از طرفداران فست فود و ساندویچ هستید، ساندویچ ایرانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ساندویچ ایرانی به عنوان یک رستوران ایرانی در قبرس شمالی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. این رستوران در منطقه فاماگوستا قبرس شمالی قرار دارد. انواع ساندویچ‌ها و همبرگرها با طعم لذیذ ایرانی در این ساندویچی سرو می‌شوند. علاقمندان به فست فود قطعاً از غذا خوردن در این ساندویچی لذت خواهند برد. شماره تماس این رستوران عبارت است از: 905488453800+.

رستوران کافه تهران – نانوایی سنگک

زمانی که از بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی صحبت می‌شود، نمی‌توان نام کافه تهران را نادیده گرفت. این رستوران منحصر به فرد در منطقه فاماگوستا قبرس شمالی قرار گرفته است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به سرو تمام غذاهای ایرانی همراه با نان سنگک اشاره کرد. به عبارت دیگر، رستوران کافه تهران نوعی نانوایی است که غذاهای لذیذ ایرانی ازجمله: انواع کباب‌ها را همراه با سنگک سرو می‌کند.

رستوران کافه تهران در منطقه فاماگوستا قبرس شمالی، پیک رایگان دارد. طعم لذیذ غذاهای این رستوران همراه با سنگک تازه، تجربه‌ای شگفت‌انگیز خواهد بود. برای رزرو میز در رستوران منحصر به فرد کافه تهران، با شماره 9005338654239+ تماس بگیرید.

انواع کباب در ‌رستوران‌های ‌قبرس ‌شمالی

معرفی برترین رستوران‌های نیکوزیا

نیکوزیا به عنوان پایتخت کشور قبرس شمالی در نظر گرفته می‌شود. ایرانیان بسیار زیادی در این شهر تحصیل، کار و زندگی می‌کنند. به همین دلیل است که رستوران‌های ایرانی مختلفی در شهر نیکوزیا به چشم می‌خورند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رستوران تهران
  2. هتل لاله
  3. یاس
  4. رستوران لاله

اصیل‌ترین غذاهای ایرانی ازقبیل: شیشلیگ، زرشک پلو با مرغ، کباب کوبیده، باقلی پلوخورشت فسنجان، کباب برگ و غیره در این چند رستوران ایرانی در قبرس شمالی سرو می‌شوند. فضای دنج، محیطی آرام، کیفیت عالی، کارکنان خوش‌برخورد و قیمت مناسب از مهم‌ترین مزایای غذا خوردن در بهترین رستوران‌های شهر نیکوزیا به شمار می‌روند.

‌رستوران ‌ایرانی در نیکوزیا

سخن پایانی

اگر به طعم لذیذ غذاهای ایرانی عادت دارید و نمی‌توانید چیزی جز غذاهای ایرانی بخورید، نگران نباشید. کشور قبرس شمالی برای داشتن چندین ‌رستوران ‌ایرانی بسیار خوب شهرت دارد. ‌رستوران‌های ‌ایرانی در ‌قبرس ‌شمالی همه روزه میزبان شماری زیادی از ایرانیان و غیرایرانیان هستند. از بهترین‌ رستوران‌های ایرانی در قبرس شمالی می‌توان به مجیک تست، روف، کافه تهران، رستوران ایرانی مرکز، ساندویچ ایرانی و غیره اشاره کرد.

ایجاد فضای گرم و صمیمی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تنوع غذای ارائه شده در منو از ویژگی‌های اصلی بهترین رستوران ایرانی در قبرس شمالی به شمار می‌روند. علاوه بر این، قیمت غذاهای ارائه شده در منوی ‌رستوران‌های ‌ایرانی ‌کشور ‌قبرس شمالی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برخی از این رستوران‌ها، پیک رایگان در محدوده جغرافیایی خود دارند. در نتیجه، امکان ارسال غذا بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل توسط مشتری وجود دارد.

در مجموع، می‌توانید سفر خود به کشور زیبای قبرس شمالی را با خوردن غذاهای لذیذ ایرانی خاطره‌انگیز کنید. اگر به قبرس شمالی علاقه‌مند هستید و دوست دارید به این کشور سفر کنید، در تور تفریحی سرمایه‌گذاری شزوما شرکت کنید. در این تور ضمن تفریح و آشنایی با کشور قبرس، با پروژه‌های سرمایه‌گذاری امن و پرسود در قبرس نیز آشنا می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02146088082 تماس بگیرید.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *