پیش شماره تلفن ثابت و همراه در قبرس شمالی چیست؟

پیش شماره قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا در جنوب ترکیه است که همه ساله افراد زیادی برای گردش به آنجا می‌کنند. هزینه زندگی در قبرس شمالی بسیار کمتر از هزینه زندگی در سایر کشورهای اروپایی است؛ به همین دلیل افراد زیادی در پی مهاجرت به این جزیره سرسبز و زیبا هستند. اگر شما هم قصد مهاجرت به این جزیره زیبا را دارید، باید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه در قبرس تماس بگیرید. پیش شماره تلفن ثابت قبرس شمالی 357+ است. این پیش‌شماره باید برای تمامی تلفن‌های ثابت این کشور وارد شود.

نحوه تماس با کشور قبرس‌ شمالی‌

قبرس شمالی یکی از کشورهای جنوبی ترکیه است؛ بنابراین کد کشور آن در زمان تماس به‌صورت مشترک با ترکیه استفاده می‌شود. کد تماس برای کشور ترکیه 90+ است. بعد از واردکردن کد کشور باید کد منطقه را وارد کرده و سپس شماره‌ تلفن موردنظر خود را بگیرید. به‌عنوان‌مثال اگر بخواهید با کارشناسان شزوما در قبرس شمالی تماس برقرار کنید، باید ارقام 905391185426 را شماره‌گیری نمایید. در این شماره 90 کد کشور، 539 پیش شماره قبرس شمالی و ارقام بعدی شماره‌ تلفن کارشناس ما در قبرس است.

توجه داشته باشید که پیش‌شماره تلفن قبرس شمالی در مناطق مختلف متفاوت است. 539 و 357 دو پیش‌شماره معروف این کشور هستند. پیش‌شماره 3923 نیز مخصوص ناحیه فاماگوستا در این کشور است. دانستن پیش‌شماره‌های قبرس شمالی به شما این امکان را می‌دهد تا با به‌راحتی با دوستان و خویشان خود در این کشور تماس بگیرید.

پیش شماره قبرس شمالی برای تلفن همراه

قبرس شمالی به دلیل داشتن شرایط دیپلماتیک و جغرافیایی مختلف، دارای پیش‌شماره‌های متفاوتی برای تلفن همراه است. برخی از شماره موبایل‌ها در قبرس شمالی با پیش‌شماره 90 یا 9999 آغاز می‌شوند؛ درحالی‌که برخی دیگر با پیش‌شماره‌های زیر آغاز می‌شوند:

  1. 533
  2. 542
  3. 548

دلیل تنوع در انواع پیش شماره قبرس شمالی، وجود ارائه‌دهندگان مختلف برای آن است. فراموش نکنید که در صورت واردکردن کد، باید صفر اول شماره همراه را بردارید.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید با مشترکی در همان کشور تماس بگیرید، باید کد کشور را حذف کنید. به‌عنوان ‌مثال شهروندان ترکیه‌ای برای تماس با قبرس شمالی نباید پیش‌شماره 90+ یا 0090 را در زمان تماس وارد کنند. علاوه‌بر‌این زمانی که کد منطقه‌ای مکان‌ها یکسان باشد، در زمان تماس می‌توان کد منطقه را نیز حذف کرد.

پیش شماره قبرس شمالی

شزوما ارائه‌دهنده انواع خدمات مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس‌ شمالی‌

هلدینگ حقوقی سرمایه‌گذاری شزوما با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کند تا بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را در املاک داخلی و خارجی داشته باشید. اگر قصد دارید یک سرمایه‌گذاری سودآور را انجام دهید، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان شزوما استفاده کنید. کارشناسان شزوما به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

ویلای دو خوابه گاردن و پنت هاوس در منطقه اسن تپه

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *