مزایا و درآمد کاشت ناخن در قبرس شمالی

کاشت ناخن در قبرس شمالی

در مورد شغل کاشت ناخن در قبرس شمالی چه می‌دانید؟ همانطور که این شغل در ایران درآمد بالایی دارد، در قبرس شمالی نیز جزو شغل‌های پرطرفدار و پر درآمد است. تعداد زیادی از بانوان برای داشتن دستانی زیبا به سالن‌های کاشت ناخن مراجعه می‌کنند. همین مسئله نیز موجب شده تا کسب و کار کاشت ناخن در این کشور رونق پیدا کند. شما می‌توانید با راه اندازی یک سالن برای کاشت ناخن درآمد بسیار بالایی در این کشور داشته باشید و زندگی لوکسی را در قبرس شمالی تجربه کنید. اگر می‌خواهید با میزان درآمد کاشت ناخن در این کشور آشنا شوید، بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی شغل کاشت ناخن در قبرس شمالی

اگر در زمینه کاشت ناخن مهارت دارید، بهتر است به کشور قبرس شمالی مهاجرت کنید. تمامی ایرانیان مهاجر می‌توانند برای راه اندازی حرفه کاشت ناخن در این کشور اقدام کنند. برای این کار تنها کافی است دانسته‌ها و مدارک خود را گردآوری کنید و برای سفارت خانه این کشور ارسال نمایید. البته دقت داشته باشید که شما به تنهایی نمی‌توانید در قبرس شمالی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برای این کار در ابتدا باید یک شریک قبرسی پیدا کنید که در زمینه کاشت ناخن فعالیت داشته باشد. در واقع حدود 51 درصد از سهام مربوط به سالن باید به نام شریک شما باشد و 49 درصد مابقی به شما تعلق خواهد گرفت. البته دقت داشته باشید که روند اداری راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس شمالی کمی سخت و زمان بر خواهد بود؛ اما با کمی صبر می‌توانید به درآمدی باور نکردنی دست پیدا کنید.

نحوه همکاری با سالن‌های کاشت ناخن در کشور قبرس شمالی

اگر توانایی شراکت و راه اندازی سالن کاشت ناخن را نداشته باشید، می‌توانید با سالن‌های این کشور همکاری کنید. برای این کار تنها کافی است از طرف یک سالن زیبایی پیشنهاد شغلی داشته باشید. برای دریافت جاب آفر می‌توانید رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنید و قصد خود را برای مهاجرت به این کشور بیان کنید. در واقع می‌توان گفت همکاری در سالن‌های زیبایی راهی آسان‌تر برای مهاجرت به این کشور است.

کارفرمای قبرسی معمولاً میزان تسلط شما به زبان انگلیسی و ترکی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مسئله به این علت است که تعداد زیادی از مشتریان شما به این زبان‌ها سخن میگویند و برای برقراری ارتباط با آن‌ها ملزوم به تسلط بر روی آن زبان‌ها خواهید بود. سعی کنید سابقه کاری، مدرک ناخن کاری و… را به زبان رسمی این کشور ترجمه کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان یک کارفرمای مناسب بیابید.

مراحل راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس

مراحل دریافت مجوز راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس

برای این که بتوانید سالن کاشت ناخن در قبرس شمالی راه اندازی کنید، باید مراحل اداری مربوط به آن را طی نمایید. این مراحل ممکن است طولانی و زمان بر باشند؛ اما پس از مدت کوتاهی درآمد بسیار بالایی را برای شما به همراه خواهند داشت. در ادامه مراحل راه اندازی سالن کاشت ناخن را به صورت گام به گام مورد بررسی قرار می‌دهیم:

یافتن شریک قبرسی

در گام نخست برای ثبت سالن کاشت ناخن نیاز به یک شریک بومی خواهید داشت. شما می‌توانید با مسافرت به این کشور به صورت مستقیم شریک خود را پیدا کنید یا از طریق مؤسسات کاریابی موجود در سراسر اینترنت بهترین همراه را برای کسب و کار خود بیابید. دقت داشته باشید که اثبات تمکن مالی در این مرحله بسیار مهم است و شما باید به دولت قبرس و شریکتان نشان دهید که می‌توانید تمامی هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت را پرداخت کنید.


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

ثبت سالن کاشت ناخن

در مرحله بعدی ملزم به ثبت کسب و کارتان به عنوان یک شرکت در قبرس شمالی خواهید بود. معمولاً 2 تا 3 ماه زمان لازم است تا دولت قبرس شرکت شما را به رسمیت بشناسد و آن را ثبت کند. شرکت شما باید به نام کسی باشد که مدارک کاشت ناخن معتبر و بین المللی داشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما رد خواهد شد و نمی‌توانید کسب و کارتان را آغاز کنید.

میزان درآمد کاشت ناخن در قبرس شمالی

باز کردن حساب و اخذ تأییدیه‌های مالیاتی

پس از این که شرکتتان را در این کشور ثبت نمودید، باید اقدام به باز کردن حساب کنید. باز کردن حساب به شما کمک می‌کند بتوانید هزینه‌های مربوط به خرید یا اجاره ملک را بپردازید و از پولشویی جلوگیری می‌کند. دقت داشته باشید که بانک‌های زیادی برای ایرانیان مهاجر حساب باز نمی‌کنند. برای این کار بهتر است به آیش بانک مراجعه کنید. پس از آن شما ملزم به دریافت تأییدیه‌های مالیاتی خواهید بود. سپس باید این تأییدیه‌ها را به اداره مالیات برده و مبلغ مالیات را پرداخت کنید.

دریافت مجوز فعالیت به عنوان ناخن کار

برای این که بتوانید به عنوان ناخن کار در قبرس شمالی مشغول به فعالیت شوید، به مجوز نیاز خواهید داشت. برای دریافت این مجوز کافی است درخواستی مبنی بر راه اندازی سالن کاشت ناخن به شورای آرایشگران این کشور ارسال کنید. البته دقت داشته باشید در درخواست نامه خود حتماً مکان سالن را مشخص کنید و مجوز شهرسازی را نیز به همراه آن ارسال نمایید.

مجوز فعالیت در قبرس‌ شمالی‌

هزینه‌های مربوط به راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس

هزینه راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس شمالی مسئله‌ای است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بهتر است بدانید برای شروع فعالیت شما نیاز به پرداخت هزینه‌های آنچنانی را ندارید و می‌توانید با بودجه بسیار کمی کار خود را شروع کنید. در اصل بیشترین هزینه شما برای راه اندازی سالن، مربوط به خرید یا اجاره ملک است. شما می‌توانید این هزینه را با شریک خود بپردازید.

دقت داشته باشید که برای خرید ملک شما به سرمایه 75 هزار دلاری نیاز خواهید داشت. البته هزینه خرید ملک در شهرهای مختلف قبرس شمالی متفاوت است. به عنوان نمونه هزینه خرید ملک در پایتخت این کشور کمی بیشتر از سایر نقاط خواهد بود. همچنین شما می‌توانید ملک را به صورت 6 ماهه یا 1 ساله اجاره کنید و هزینه کمتری بپردازید.

مهم‌ترین مزایای مهاجرت به عنوان ناخن کار در کشور قبرس شمالی

کاشت ناخن در قبرس شمالی و راه اندازی سالن در این کشور مزایای متعددی به همراه دارد. همین مزیت‌ها باعث شده‌اند تا تعداد زیادی از افراد، این کشور را برای شروع به کار خود انتخاب کنند. با شناخت این مزایا راحت‌تر می‌توانید مقصد مهاجرت خود را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین مزایای شغل ناخن کار در قبرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درآمد بالا
  2. امنیت شغلی بسیار زیاد
  3. هزینه‌های کم زندگی
  4. مسکن مناسب و لوکس
  5. کم بودن هزینه‌های راه اندازی سالن
  6. بازار کار مناسب و پرطرفدار
  7. اخذ اقامت در کمترین زمان

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی سالن کاشت ناخن در قبرس

میزان سود راه اندازی سالن ناخن در قبرس شمالی برای چه افرادی بیشتر است؟

اگر قصد راه اندازی یک سالن کاشت ناخن در قبرس شمالی را دارید بهتر است بدانید افرادی که به این شغل علاقه مند هستند می‌توانند به راحتی در این حرفه موفق شوند. در واقع یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار بر موفقیت در ناخن کاری علاقه است. مسئله بعدی مهارت است. در صورتی که مهارت کافی برای ناخن کاری را داشته باشید، می‌توانید به راحتی در این شغل به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید.

داشتن مدرک بین المللی نیز به میزان زیادی روی کسب درآمد شما تاثیرگذار خواهد بود. در واقع با ارائه مدرک مناسب و معتبر به راحتی می‌توانید در سالن‌های مختلف مشغول به کار شوید یا سالن خود را راه اندازی کنید. همچنین پیش از مهاجرت به قبرس شمالی سعی کنید مهارت‌های زبانی و ارتباطی خود را تقویت کنید. هر چه مهارت‌های شما بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید مشتریان را به خود جذب کنید.

میزان درآمد ناخن کاران در کشور قبرس شمالی

میزان درآمد ناخن کاران در این کشور بسیار بیشتر از ایران است؛ اما باید دقت داشته باشید که نمی‌توان درآمد ثابتی برای تمام افراد در نظر گرفت. در واقع عوامل متعددی همچون محل سالن، میزان مهارت ناخن کار، نوع مدرک، تعداد مشتری، میزان سابقه کاری و… دارد. همچنین در صورتی که سالن ناخن به نام خود شما باشد، می‌توانید درآمد بسیار بیشتری نسبت به همکاری با سایر سالن‌ها به دست آورید. سعی کنید پیش از مهاجرت سابقه کاری و مهارت خود را افزایش دهید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

درآمد کاشت‌ ناخن‌ در قبرس‌ شمالی‌

جمع بندی

کاشت ناخن در قبرس شمالی یکی از پردرآمدترین مشاغل این کشور است. شما می‌توانید به دو شکل راه اندازی سالن و همکاری با سایر سالن‌های آرایشی در این کشور به فعالیت بپردازید. در قبرس شمالی می‌توانید بر اساس مهارت و میزان سابقه کاری خود کسب درآمد داشته باشید. هلدینگ حقوقی سرمایه گذاری شزوما در خرید ملک و دریافت اقامت این کشور و همچنین در راه اندازی سالن آرایشی و کاشت ناخن به شما کمک می‌کند. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره 02146088082 تماس بگیرید.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *