مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

در این مقاله در مورد مراحل خرید ملک در قبرس شمالی با شما صحبت می‌کنیم و هر آنچه که باید بدانید را به شما آموزش می‌دهیم. دقت کنید که خرید ملک در یک کشور خارجی برای ایرانیان همراه با ریسک است. پس حتما از شرکتی قابل اعتماد که هم در ایران و هم در قبرس شمالی دارای شرکت رسمی ثبت شده و مجوز فعالیت در املاک و مستغلات را داشته باشد کمک بگیرید.

لطفا ویدئو زیر را که توسط دکتر محمدرضا شایگان، بنیان‌گذار شزوما آماده شده است را ببینید. در این ویدئو مراحل خرید ملک در قبرس شمالی توضیح داده شده است. اگر بعد از دیدن این ویدئو و مطالعه این مقاله سوالی داشتید، در بخش نظرات بپرسید تا در اولین فرصت پاسخ شما را بدهیم.


اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، همین حالا با شماره‌های 02146148753 یا 02146148783 تماس بگیرید. در صورت اشغال بودن تلفن‌ها یا در صورتی که خارج از ساعات اداری از سایت بازدید می‌کنید، لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.


اینفوگرافی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی با شزوما گروپ

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شما با طی کردن 10 مرحله ساده می‌توانید صفر تا صد فرآیند خرید ملک را طی کنید.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

 

برای افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی هستند، روند انجام کار اهمیت بسیار زیادی دارد. تفاوتی نمی‌کند که شما تنها می‌خواهید سرمایه‌گذاری آینده‌دار داشته باشید و یا اینکه می‌خواهید ملکی را برای سکونت و یا تفریح در زمان مسافرت در اختیار خود داشته و بتوانید هر زمان که خواستید در ملک شخصی خود اقامت کنید. به هر حال لازم است مراحل زیر را برای خرید ملک در قبرس شمالی سپری نمایید:

1– برگزاری جلسه مشاوره با کارشناسان فروش شزوما


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

در اولین قدم شما باید به مشاور املاک مورد نظر خود مراجعه کرده و با کارشناسان فروش صحبت کنید. لازم است تمامی خواسته‌های خود را برای کارشناسان توضیح دهید تا آن‌ها بتوانند شما را برای خرید ملک در قبرس راهنمایی کنند. در آکادمی شزوما جلسه مشاوره برای شما عزیزان به صورت کاملاً رایگان و تحت نظر کارشناسان و مهندسین خبره برگزار می‌شود. شما باید به افرادی مراجعه کنید که براساس خواسته‌های شما بتوانند بهترین آنالیز را انجام داده و یک انتخاب ایده‌آل را به شما پیشنهاد دهند. همچنین باید میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید را با کارشناسان فروش در میان بگذارید چون همین عامل نیز نقش بسیار مهمی در انتخاب یک ملک ‌ایده‌آل ایفا می‌کند. کارشناسان فروش ما در آکادمی شزوما در خدمت شما خواهند بود. این آکادمی نه تنها یک بنگاه معاملاتی در ایران بوده بلکه برای توسعه فرآیند کاری خود و مدیریت بهتر پروژه‌های ساختمانی، در قبرس شمالی نیز یک شعبه تأسیس نموده است تا بتواند پل ارتباطی خود با این کشور را حفظ کند.

2– بررسی انواع ملک در قبرس شمالی

در مرحله دوم، براساس بودجه و خواسته‌های خود شما، کارشناسان فروش انواع ملک در قبرس شمالی را به شما معرفی خواهند کرد. متخصصین و مهندسین ما در به گروه شزوما تمامی ملک‌هایی که به خواسته شما نزدیک باشند را به شما معرفی می‌کنند. همچنین شرایط هر کدام از این املاک به طور کامل توضیح داده می‌شود. خوشبختانه امکان خرید اقساطی در آکادمی شزوما فراهم شده است. بنابراین در معرفی انواع ملک در قبرس شمالی، شرایط پرداخت هزینه‌ها نیز توضیح داده خواهد شد.

3– بررسی سند مالکیت در قبرس شمالی

در مرحله سوم باید مطمئن شوید که ملک پیشنهادی از نظر قانون هیچ مشکلی ندارد. بنابراین تمامی اسناد و مدارک را از کارشناسان فروش دریافت نمایید. در آکادمی شزوما، یک کپی از تمامی اسناد در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به هر وکیلی که در نظر دارید نشان دهید و مطمئن شوید که املاک و پروژه‌های ساختمانی از نظر قانون مشکلی نداشته و بعداً دردسری برای شما ایجاد نمی‌کند. (مقاله انواع سند در قبرس را بخوانید)

4– بررسی ملک به صورت حضوری یا آنلاین


متأسفانه بعضی از افراد بدون اینکه ملک انتخابی خود را از نزدیک مشاهده کنند، دست به خرید می‌زنند و در این زمان است که افراد کلاهبردار از اعتماد آن‌ها سوءاستفاده کرده و ممکن است ملکی را به آن‌ها بفروشند که یا وجود حقیقی نداشته و یا اینکه به چند نفر تعلق دارد. آکادمی شزوما برای جلب اعتماد شما عزیزان، طرحی را در نظر گرفته است. در صورتی که مشتری برای خرید ملک مصمم باشد، حتماً یک سفر به کشور قبرس را برای او در نظر می‌گیریم تا علاوه بر مشاهده پروژه ساختمانی از نزدیک، بتوانید با شرایط آب و هوایی و اوضاع اجتماعی کشور قبرس شمالی نیز آشنا شوید. بعد از بازگشت از سفر اگر خرید خود را از آکادمی شزوما قطعی کنید، تمامی هزینه سفر برای شما به صورت رایگان تمام خواهد شد.

5– عقد قرارداد


مهمترین مرحله خرید ملک در قبرس شمالی، عقد قرارداد است. ما به شما حق می‌دهیم که نگران این مرحله باشید به خصوص اگر قرار باشد هزینه‌ها قسط‌بندی شده و بعد از یک تا دو سال، ساختمان به شما تحویل داده شود. در چنین شرایطی نگرانی مشتریان دو چندان خواهد شد چون می‌ترسند این ملک به چند نفر فروخته شود. آکادمی شزوما شما می‌خواهد که یک وکیل حقوقی کارکشته در کنار خود داشته باشید تا تمامی بند‌های قرارداد را با دقت مطالعه کرده و مطمئن شوید که خللی در کار وجود ندارد.

6– پرداخت هزینه‌ها

بعد از عقد قرارداد، پرداخت هزینه آغاز می‌شود. در صورتی که پرداخت به صورت اقساطی پیش برود، باید دقیقاً در تاریخ مقرر قسط مورد نظر را پرداخت کنید. اگر هر یک از طرفین قرارداد در انجام تعهدات خود کوتاهی کند، طبق یکی از بند‌های قرارداد، موظف به ارائه خسارت خواهد بود. حتما در جلسه مشاوره حضوری شزوما شرکت کنید تا در مورد نکات خرید اقساطی نکات لازم را برای شما توضیح دهیم و با چشمی باز بتوانید تجربه خوبی از خرید ملک در قبرس شمالی را تجربه کنید.

7– واگذاری سند

بعد از اینکه خرید ملک را انجام دادید، باید سند به نام شما انتقال پیدا کند. آکادمی شزوما تمامی مراحل مربوط به واگذاری سند را انجام می‌دهد. برای اینکه مجبور نباشید شخصاً به کشور قبرس شمالی مراجعه کرده و  امور مربوط به انتقال سند را انجام دهید، در مشاور املاک شزوما وکیل‌هایی حضور دارند که تمامی مراحل قانونی را انجام می‌دهند و مشتری می‌تواند بدون دردسر، سند ملک خود را در ایران دریافت نماید.

ویدئو زیر را ببینید تا نگرانی شما از تحویل سند ملک، انجام کارهای اداری و تحویل کلید آپارتمان راحت شود. قبرس شمالی یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و مهاجرت است. فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان شزوما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.


امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده لازم را برده باشید و با مراحل خرید ملک در قبرس شمالی آشنا شده باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌های کار در قبرس شمالی و معایب خرید ملک در قبرس را نیز مطالعه کنید. همچنین در صورتی که مایل هستید در مورد قیمت آپارتمان در قبرس و شرایط فروش ویلاهای لاکچری بیشتر بدانید، پروژه های قبرس را نیز ببینید.

اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، همین حالا با شماره‌های 02146148753 یا 02146148783 تماس بگیرید. در صورت اشغال بودن تلفن‌ها یا در صورتی که خارج از ساعات اداری از سایت بازدید می‌کنید، لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *