شزوما گروپ، گروه مشاورین املاک قبرس شمالی

مشاورین املاک قبرس شمالی

کارگروه سرمایه گذاری شزوما مجموعه‌ای از مشاوران املاک با تجربه در قبرس شمالی است. شزوما دارای دفتر رسمی در تهران و کمپانی ثبت شده در قبرس شمالی است و از سال 1378 سابقه فعالیت دارد. کلیک کنید تا نمونه‌هایی نظرات سرمایه گذاران قبرس که توسط شزوما گروپ صاحب خانه شده‌اند و اقامت قبرس شمالی را به دست آورده‌اند را مشاهده کنید. (مجوزهای شزوما را نیز در انتهای همین صفحه می‌توانید مشاهده کنید)

اگر شما بخشی از سرمایه خود را کنار گذاشته‌اید و به فکر یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده‌دار هستید، با ما همراه باشید تا در این مطلب برای شما توضیح دهیم که خرید ملک در قبرس چه اندازه می‌تواند به نفع شما باشد.

مسلماً زمانی که در مورد خرید ملک و مسکن صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن همه ما می‌رسد این است که مشاورین املاک معتمد و شناخته شده در این زمینه را پیدا کنیم. بنابراین پیدا کردن معتبرترین مشاور املاک در قبرس شمالی تضمین‌کننده امنیت سرمایه‌گذاری شما خواهد بود. اگر در اینترنت تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که تعداد مشاورین املاکی که در قبرس شمالی فعالیت می کنند روز به روز در حال افزایش است. اما به نظر شما آیا می‌توان به همه آن‌ها اعتماد کرد؟

در این مطلب شما را با املاک و مستغلات قبرس شمالی و همچنین گروه شزوما به عنوان یکی از بهترین مشاوران املاک در قبرس آشنا خواهیم کرد. ویدئوی زیر را ببینید تا متوجه شوید چرا ما می‌توانیم امنیت سرمایه گذاری شما در قبرس را تضمین کنیم. اگر قصد خرید ویلا در قبرس شمالی یا اطلاع از قیمت آپارتمان در قبرس را دارید کلیک کنید.


املاک و مستغلات قبرس شمالی

اجازه دهید در ابتدای این مطلب در مورد املاک و مستغلات قبرس شمالی صحبت‌هایی داشته باشیم. کشور قبرس به دو قسمت قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم می‌شود. قبرس جنوبی تحت حاکمیت یونان و قبرس شمالی تحت حاکمیت ترکیه قرار دارد. (مقاله برای زندگی و سرمایه گذاری قبرس شمالی بهتره یا قبرس جنوبی را مطالعه کنید)

همین موضوع باعث شده است که برخی از مشتریان در زمان مراجعه به دفتر شزوما برای خرید ملک، دچار تردید و نگران شوند. آن‌ها نگران این موضوع هستند که اگر کشور قبرس شمالی تحت نظر ترکیه باشد، حتماً املاک و مستغلات این کشور نیز تحت حکومت ترکیه خواهد بود.

در چنین شرایطی قوانین ملک در کشور ترکیه برای کشور قبرس شمالی نیز صدق می‌کند. برخلاف کشور ترکیه شما می توانید املاک خود را به پوند انگلیس بخرید و پوند انگلیس هم بفروشید، این یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی است. ارزش ملک شما تحت تاثیر قیمت لیر نیست و آسیبی که برخی از سرمایه‌گذاران در ترکیه دیدند، برای قبرس وجود ندارد. در واقع شما هر ملکی که در ترکیه می‌خرید قطعاً برای فروش دچار ضرر خواهید شد چون با قیمت گران خرید کرده‌اید ولی با واحد لیر که ارزش کمی دارد، آن را به فروش می‌رسانید.

محدودیت دیگری که برای املاک در ترکیه وجود دارد، این است که اگر شما یک ساختمان خریده باشید، صاحب زمین آن نخواهید بود. تا زمانی که این ساختمان پابرجاست، شما می‌توانید به عنوان مالک از آن استفاده کنید. اما در صورتی که بخواهید آن را بفروشید، حق مالکیت برای زمین برای شما در نظر گرفته نخواهد شد. بر خلاف ترکیه، شما با خرید ملک در قبرس شمالی مالک زمین نیز می‌شوید و مالک عرصه و اعیان می‌شوید.

املاک و مستغلات قبرس شمالی تماما تحت کنترل دولت قبرس قرار داشته و از کشور ترکیه پیروی نمی‌کند. در کشور قبرس شمالی املاک با پوند انگلیس خریداری شده و با پوند انگلیس نیز به فروش می‌رسند.


برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02146088082 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

در واقع درست است که شما با قیمتی بالاتر ملکی خریداری خواهید کرد ولی چون پوند انگلیس به ندرت دچار تورم می‌شود، بنابراین در زمان فروش، سود بسیار زیادی نصیب شما خواهد شد. از طرف دیگر وقتی شما ملکی در قبرس شمالی می‌خرید، صاحب زمین آن نیز خواهید بود. یعنی اگر شما بخواهید آپارتمان، ویلا یا پنت هاوس خود را بفروشید، مالک تمام و کمال این ملک و زمین، شما هستید. می‌توانید با خیال راحت مشتری مورد علاقه خود را انتخاب کرده و فروش را انجام دهید.

تمامی املاکی که در قبرس شمالی قرار دارند، دارای سند بوده و در نتیجه همین موضوع باعث می‌شود تا با اطمینان خاطر بتوانید برای خرید ملک یا ساختمان در قبرس شمالی اقدام کنید. بنابراین زمانی که قرار است ملکی در این کشور بخرید کافی است از فروشنده بخواهید که اسناد را در اختیار شما قرار دهد.

البته نکته اینجا است که در مورد املاک و مستغلات قبرس شمالی چند نوع سند‌ برای املاک در نظر گرفته می‌شود. بنابراین در زمان خرید حتماً باید سند را به یک مشاور حقوقی توانمند نشان دهید تا وضعیت ملک مورد بررسی قرار گرفته و مطمئن باشید که در آینده دچار گرفتاری نشوید. بدین منظور می‌توانید بر روی کمک کارشناسان حقوقی ما در آکادمی شزوما حساب کنید. (برای اطلاع از اینکه متاسفانه برخی شرکتهای بی اعتبار چگونه سر مردم را به بهانه خرید ملک در قبرس کلاه می‌گذارند، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کلاهبرداری در قبرس را بخوانید)


کارگروه سرمایه گذاری شزوما، مشاور شما برای خرید ملک در قبرس شمالی

اگر می‌خواهید ملکی در کشور قبرس شمالی بخرید با کمی تحقیق در اینترنت با مشاورین املاک بسیار زیادی آشنا خواهید شد. متأسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه ایرانیان استقبال زیادی از خرید ملک در قبرس شمالی داشته‌اند، افراد سودجو وارد عمل شده‌اند تا از این علاقه مردم ایران سوءاستفاده کنند و در نتیجه بتوانند از طریق کلاهبرداری، سود بسیار زیادی به دست بیاورند. برای مثال برخی از مشاورین املاک، قیمت ملک در قبرس شمالی را به حدی پایین می‌آورند که باعث ترغیب مشتریان شده و آن‌ها در دام افراد متقلب و شیاد گرفتار می‌شوند.

برای اینکه سرمایه خود را از دست ندهید، باید در انتخاب مشاور املاک در قبرس شمالی چند فاکتور را در نظر بگیرید که تمامی این فاکتور‌ها در مورد گروه شزوما صدق کرده و به همین دلیل با اطمینان خاطر به شما توصیه می‌کنیم حتماً جهت خرید ملک در قبرس شمالی با کارشناسان ما مشورت داشته باشید. مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان است. کافی است فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان شزوما باشید.


معیارهای مشاور املاک خوب که می‌تواند برای خرید ملک در قبرس شمالی به شما کمک کند:

1- حتماً باید از فعالیت حقیقی و قانونی مشاور املاک در قبرس شمالی مطمئن شوید. بعضی از سایت‌هایی که در اینترنت وجود دارند، ادعا می‌کنند که فقط در قبرس شمالی فعالیت دارند شعبه‌ای در ایران ندارند. در چنین شرایطی به نظر شما چگونه می‌توان مطمئن شد که ملک خریداری شده در قبرس کاملاً قانونی است در حالی که در کشور ایران هیچ کسی نیست که برای شما توضیحات لازم را ارائه کند؟اگر مشکلی در فرآیند خرید داشتید چگونه می‌توانید حقوق خود را از آنها مطالبه کنید؟

شزوما دارای دفتر رسمی در تهران و کمپانی ثبت شده در قبرس شمالی است و ارتباط بین ایران و قبرس حفظ شده و مشتریان می‌توانند از داخل کشور، وضعیت ساخت و ساز مسکن خود در قبرس و یا وضعیت انتقال سند را پیگیری کنند. از طرفی برای انتقال پول و دریافت سند در ایران کار شما را بسیار ساده کرده‌ایم.

فرض کنیم که شما می‌خواهید یک ساختمان مسکونی در قبرس شمالی بخرید. این موضوع بسیار مهم است که کارشناسان در کشور ایران نقشه ساخت را به شما تحویل داده، اسناد و مدارک مربوط به قانونی بودن ملک و از طرفی قانونی بودن پروژه ساخت و ساز را در اختیار شما قرار دهند و این حق شما است که بتوانید اسناد را به یک وکیل کارکشته نشان دهید.(کارگروه شزوما با بهره‌گیری از وکلای ایرانی و بین المللی ریسک سرمایه گذاری در قبرس را بسیار کاهش داده است)

2- یکی دیگر از ویژگی‌های یک مشاور املاک قابل اعتماد در قبرس این است که در مورد پروژه‌های ساختمان‌سازی، گزارش کار لحظه به لحظه را در اختیار مشتریان قرار دهند. زمانی که شما به کارگروه سرمایه گذاری شزوما مراجعه می‌کنید تا خانه‌ای در کشور قبرس شمالی بخرید، کارشناسان ما براساس بودجه‌ای که در نظر دارید و البته براساس نیاز شما، مشخصات پروژه‌های ساختمانی متعدد شامل پنت هاوس، ویلا و آپارتمان را در اختیار شما قرار می‌دهند. کارشناسان ما در شزوما موظف هستند اطلاعات کامل شامل موقعیت قرارگیری پروژه ساختمانی، وضعیت سند ملک، مرحله پیشرفت ساخت و ساز، میزان هزینه برآورد شده و سایر موارد را برای شما توضیح دهند. همچنین می‌توانید در تور رایگان قبرس شمالی شرکت کنید و ملک مورد نظر خود را از نزدیک ببینید)

3- از طرف دیگر در مورد پروژه‌هایی که طولانی مدت هستند (منظور پروژه‌های پیش خرید ملک است که به صورت نقد و اقساط می‌توانید آن را تهیه کنید)، مشاور املاک باید در زمان‌های مشخص گزارش کار در در مورد میزان پیشرفت پروژه را در اختیار شما قرار دهد.

4- امکان پرداخت اقساط هزینه‌ها، یکی دیگر از فاکتور‌های مهم برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. در کارگروه شزوما، مشتریان ابتدا شرایط مالی خود را با کارشناسان ما در میان می‌گذارند تا وضعیت پرداخت اقساط و هزینه‌ها برای آن‌ها تعریف شود. حتی این امکان وجود دارد که تعداد اقساط را خود شما تعیین کنید. جالب است بدانید که پروژه‌های ساختمانی تحت نظر مشاور املاک شزوما به گونه‌ای پیش می‌رود که حتی ممکن است خانه آماده شده و شما بتوانید در ملک خود زندگی کنید ولی پرداخت اقساط همچنان ادامه دارد چون شزوما به این موضوع اعتقاد دارد که اعتماد باید دو جانبه باشد. همانطور که مشتریان به ما اعتماد کرده و پیش خرید ملک در قبرس شمالی را از ما انجام می‌دهند، ما هم باید به آن‌ها اعتماد می‌کنیم..

5- همچنین نباید نگران چگونگی واریز پول باشید. درست است که در کشور قبرس شمالی پول باید براساس پوند ارائه گردد ولی کارشناسان ما در ایران پول را براساس تومان از شما دریافت کرده و سپس تبدیل ارز و انتقال آن به کشور قبرس شمالی را انجام می‌دهند.

6- یک نکته مهم در راستای جلب اعتماد مشتریان، برگزاری سفر‌هایی برای بازدید از پروژه‌های ساختمانی است. آیا می‌توانید در جایی که تا حالا ندیده‌اید، ملک بخرید؟
ما برای مشتریانی که علاقه مند به خرید ملک هستند اما همچنان مردد بوده و می‌خواهند اطمینان بیشتری به دست بیاورند، بازدید از پروژه‌های ساختمانی را نیز در نظر می‌گیریم. شما یک سفر کوتاه مدت به کشور قبرس شمالی خواهید داشت تا از وضعیت پروژه ساختمانی مطمئن شوید. در صورتی که بعد از سفر بخواهید خرید خود را از مشاور املاک شزوما انجام دهید تمامی هزینه‌های سفر برای شما به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

7- اگر خرید ملک خود را تحت نظر کارگروه شزوما انجام دهید، امکان تغییر واحد ساختمانی وجود خواهد داشت. فرض کنیم که شما یک واحد آپارتمان از پروژه‌های ساختمانی ما خریده‌اید ولی بعد از پیشرفت کار، دوست دارید که واحد آپارتمانی خود را تغییر دهید. برای مثال می‌خواهید مساحت ساختمان بزرگتر شود و یا اینکه حتی آپارتمان را در یک پروژه‌ ساختمانی دیگر که خدمات مجتمع بیشتر است، انتخاب کنید. در چنین شرایطی امکان تغییر واحد برای شما فراهم می‌شود. حتی برای اجاره و فروش ملک خود نیز می‌توانید روی کمک مشاوران املاک شزوما حساب کنید.

8- هنگام خرید ملک باید اقامت نیز دریافت کنید، اگر ملکی بخرید ولی اجازه اقامت نداشته باشید چه فایده‌ای دارد؟ جالب است بدانید شزوما گروپ کلیه امور مربوط به اقامت شما و خانواده شما را نیز به صورت رایگان پیگیری می‌کند. در صورتی که از پروژه‌های ساختمانی شزوما خرید کنید، کارشناسان و وکلای شزوما امور مربوط به اقامت شما را پیگیری می‌کنند.

9- در صورتی که ملک خود را توسط شزوما خریداری کنید، ما امور حقوقی خرید ملک شما را پیگیری می‌کنیم. ما مسیر را قبلا بارها و بارها رفته‌ایم و تمامی جوانب را می‌دانیم. (نظرات در مورد خرید ملک قبرس شمالی را ببینید) با خرید ملک، حتی ملک اقساطی (در صورت پرداخت به موقع اقساط) کارشناسان شزوما امور حقوقی و قانونی شما را پیگیری می‌کنند. 

مراحل خرید ملک تحت نظر کارگروه سرمایه گذاری شزوما

مشاورین املاک قبرس شمالی
مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

گروه مشاورین املاک شزوما دارای پروانه کسب مشاور املاک بوده و زمانی که شما به بنگاه معاملاتی ما در تهران مراجعه کنید، متوجه قانونی بودن فرآیند کار خواهید شد. وقتی شما می‌خواهید ملکی در قبرس شمالی بخرید، مراحل کار توسط گروه شزوما به صورت زیر پیش خواهد رفت:

– ابتدا کارشناسان فروش ما برای شما جلسه مشاوره برگزار می‌کنند. شما باید هدف خود از خرید ملک را مشخص کنید. از طرف دیگر باید میزان سرمایه‌ای که برای خرید ملک در قبرس شمالی در نظر دارید را به کارشناسان ما اطلاع دهید. براساس همین دو فاکتور، کارشناسان ما بهترین انواع ملک را به شما پیشنهاد می‌دهند. ممکن است شما تصمیم گرفته باشید مسکن بخرید و یا اینکه به فکر خرید یک زمین هستید تا بتوانید این در آینده ساخت و ساز را در آن انجام دهید. در هر صورت کارشناسان ما در آکادمی شزوما آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

– در مرحله بعد اگر شما به فکر خرید مسکن هستید، می‌توانید نوع خانه‌ای که در نظر دارید را انتخاب کنید. پنت هاوس، ویلا و آپارتمان از جمله پروژه‌هایی هستند که توسط آکادمی شزوما در قبرس شمالی اجرا می‌گردد.

– بعد از انتخاب، شما باید وارد مرحله رزرو شوید. نام شما به عنوان یک خریدار در دفتر اسناد آکادمی شزوما ثبت خواهد شد.

– اما ما به شما حق می‌دهیم که بدون ملاحظه کردن پروژه ساختمانی از نزدیک، نتوانید به ما اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما تور ۳ شب و ۴ روز را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که در صورت قطعی شدن خرید، تمامی هزینه‌ها به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد. در این تور علاوه بر اینکه پروژه های قبرس شمالی را برای شما توضیح می‌دهیم، حتی از مناطق دیدنی قبرس شمالی و شرایط زندگی در آن نیز مطلع خواهید شد و در نتیجه به‌ خوبی آگاهی پیدا خواهید کرد که قرار است در چه منطقه‌ای زندگی کنید.

– برای ثبت قرارداد، کافی است به دفتر ما در کشور ایران مراجعه کنید. قرارداد در این شرکت منعقد خواهد شد. البته قبل از انعقاد قرارداد، تمامی اسناد و مدارک مبنی بر قانونی بودن کار را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید به وکیل‌های مجرب نشان داده و از قانونی بودن کار مطمئن شوید.

اگر می‌خواهید بدانید که کمسیون خرید ملک در قبرس چقدر است لطفا ویدئو زیر را ببینید.


مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

همانطور که گفته شد کارشناسان ما در مشاور املاک شزوما در ابتدا جلسه مشاوره را برای شما عزیزان برگزار می‌کنند تا از خواسته شما جهت سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی مطلع شده و از طرف دیگر مزایای خرید ملک در قبرس شمالی را برای شما عزیزان توضیح می‌دهند:

– برای مثال آیا می‌دانید اگر شما ملکی در کشور قبرس شمالی بخرید، در عرض دو سال سودی قابل توجه به دست می‌آورید چون این کشور رو به پیشرفت بوده و در نتیجه هر روز قیمت املاک در آن بالا می‌رود. از طرف دیگر خرید و فروش ملک براساس پوند انگلیس انجام می‌گیرد و به همین دلیل است که سرمایه گذاری بسیار سودآور خواهد بود. از طرفی تبلیغات گسترده در سطح بین المللی باعث شده که از کشورهای مختلف دنیا برای خرید ملک مراجعه کنند.

– کشور قبرس شمالی از نظر آزادی اجتماعی و امنیت، جزء پنج کشور اول جهان قرار گرفته است و وقتی شما ملکی داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید خود و خانواده‌تان برای زندگی یا سفر به یک کشور بسیار زیبا با موقعیت عالی بروید.

– همچنین در صورتی که نخواهید در کشور قبرس شمالی زندگی کنید، چون این کشور صنعت توریست بسیار پر رونقی دارد، بنابراین می‌توانید ملک خود را در فصل سفر اجاره داده و سود بسیار زیادی به دست بیاورید.

– یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی اخذ اقامت این کشور است که همانطور که گفتیم اگر خرید ملک را تحت نظر آکادمی شزوما انجام دهید فرآیند اقامت به صورت رایگان و کامل برای شما عزیزان انجام خواهد گرفت.


توجه: شرایط بالا برای مدت محدودی برقرار است و ممکن است به زودی قوانین کشور قبرس تغییر کند، پس تا دیر نشده برای یک سرمایه گذاری امن و سودآور در قبرس شمالی اقدام کنید. اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، همین حالا با شماره‌های 02146148753 یا 02146148783 تماس بگیرید. در صورت اشغال بودن تلفن‌ها یا در صورتی که خارج از ساعات اداری از سایت بازدید می‌کنید، لطفا فرم را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.


واحدهای آماده فروش قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد سوئیت استودیو فلت لانگ بیچ

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

واحد آپارتمانی سوئیت استودیو پروژه سزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *