با تفکر به شیوه شزوما چگونه به دستاوردهای رویایی برسید؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

محدودیت ذهنی!

اگر ذهن یک مشاور املاک محدود باشد، در یک دوره 100 میلیون تومانی هم شرکت کند، چون محدوده فکری او کوچک است. هرگز به موفقیت‌های خارج از تصوری نخواهد رسید.

با تفکر به شیوه شزوما به افراد کمک می‌کنم موانع ذهنی که از کودکی توسط خانواده، مدرسه و کلا جامعه در ذهن آنها نقش بسته است را رفع کنند و این حصار نامرئی را از ذهن خود دور کنند.

در اینجا می‌خواهم توجه شما را به این نکته اساسی از تفکر به شیوه شزوما جلب کنم که با کار دائمی و درگیری ذهنی به موفقیت نخواهید رسید. بلکه با کار هوشمندانه در زمان اندک اما با انضباط شخصی بالا، در عین پرداختن به تفریحات لذت‌بخش است که به موفقیت و اندوخته سودمند دست پیدا می‌کنید.

اما تفکر به شیوه شزوما چگونه بوجود آمد؟ چون مشاوران قدیمی‌تر در املاک به سوالاتم در رابطه با معاملات سنگین پاسخ شفاف نمی‌دادند و مجبور بودم پول طلبکاران و هزینه‌های خانواده خودم و پدر و مادرم را پرداخت کنم. شیوه «مهندسی معکوس» که در کارهای فنی بکار می‌بردیم را وارد شغل املاک کردم! به همین دلیل برند «شزوما» که معکوس کلمه «آموزش» است، پا به دنیای آموزش املاک گذاشت. به این ترتیب برای پیدا کردن راهکارهای معاملات املاک از شیوه «شزوما» استفاده کردم.

من با خود عهد کردم؛ هر چیزی را که یاد می‌گیرم به افرادی که جویای رشد و پیشرفت هستند آموزش بدهم. با مهندسی معکوس برای کسب نتایج مطلوب که اجرای پروژه و انجام قراردادهای سنگین برای مشارکت، تهاتر و یا پرداخت هزینه‌های بالاسری به مدیران شرکت‌ها بود به راهکار مسائل ملکی مربوط به آنها رسیدم.

قبل از اینکه بخواهم موضوع را با مثالی بیشتر شرح بدهم. لازم می‌دانم بگویم چرا نام آموزش‌هایم را «شزوما» گذاشتم. من یک معلم هستم. عشق و علاقه من یاد دادن نکات ارزشمند به دیگران است. و از تماشای کسب موفقیت دیگران که از آموزش‌هایم استفاده کرده‌اند، لذت می‌برم. همانطور که گفتم «شزوما» معکوس کلمه مقدس «آموزش» و عشق من است. چون از بازیابی معاملات سنگین املاک یعنی مهندسی معکوس به راهکار آنها دست یافتم، برای آکادمی آموزشی‌مان، نام «شزوما» را برگزیدم!

 اما کاربرد شیوه شزوما؟

با یک مثال واقعی، موضوع را بهتر شرح می‌دهم. در ابتدای دوران برج‌سازی‌ها در منطقه 22 تهران، در اطراف دریاچه چیتگر، مدیران یک شرکت دولتی به من مراجعه کردند و درخواست یک زمین بزرگ برای ساخت 300 واحد آپارتمان برای پرسنل خود را داشتند.

من به شیوه شزوما که از نتیجه به راهکار دست می‌یابیم، به آنها گفتم شما باید طبق نقشه‌های شهرسازی در بخش زمینهای تراکم بالا، 4 تا برج 80 واحدی بسازید تا این تعداد واحد را تامین کنید. 20 واحد را هم می‌توانید پیش فروش کنید. اما با توجه به قانون 30 به 70 شهرداری در اطراف دریاچه چیتگر، باید برای شما یک قطعه زمین بیست هزار متری بخریم که پس از اینکه هفتاد درصد آن را شهرداری بابت خدمات شهری برداشت، در ۶۰۰۰ متر باقیمانده، امکان ساخت 4 برج جهت 300 واحد را داشته باشید.

کاری که پس از آن اغلب شرکت‌های دولتی و خصوصی دیگر نیز انجام دادند. امیدوارم با این مثال واقعی از اولین تجربه‌ام در مشاوره به مدیران شرکت‌های برج‌سازی، «تفکر به شیوه شزوما» برای شما روشن شده باشد. من فقط از نتیجه که نیاز به تامین ۳۰۰ واحد آپارتمان برای متقاضیانم بود، بصورت معکوس عمل کردم و با مطالعه و تحقیق و مشاوره با مدیران وقت شهرداری منطقه، به راهکار آن که خرید ۲۰ هزار متر زمین بود رسیدم. 

دانایی چیست؟

اصولا بر خلاف تصور عموم مردم، دانایی به 4 تا نکته بیشتر از دیگران دانستن نیست! بلکه به روش درست فکر کردن و استدلال کردن و ترغیب متقاضیان در لحظات تعیین کننده برای تصمیم گیری نهایی است.



این نکته را مشاوران املاکِ باتجربه‌ای که مشتریان را تا پای میز قرارداد، پیش آورده‌اند و لحظات سرنوشت‌ساز و هیجان‌انگیز تصمیم‌گیری آن‌ها را با تمام وجود لمس کرده‌اند، خوب درک می‌کنند. مشاوران حرفه‌ای خوب می‌دانند که لحظه ترغیب یک خریدار مردد، برای تصمیم‌گیری در مورد خرید یک ملک که شاید بزرگ‌ترین چالش عمرش باشد، چقدر جانکاه است.

یا جلب رضایت یک مالک، برای فروش ملک با ارزش قدیمی‌اش، گاهی اوقات چقدر نفس‌گیر می‌شود! تاثیرگذاری روی ذهن افراد در لحظات تعیین‌کننده، نیاز به مهارت و تخصص دارد که هر مشاور حرفه‌ای، نیک می‌داند راهکارهای آن تا چه حد کیمیاست.

اختصاصی مدیران و مشاوران املاک

به شما تبریک می‌گویم که آموزش‌های «شزوما» را که اختصاصی برای مدیران و مشاورین املاک آماده شده است را مطالعه می‌کنید. مطمئن باشید اگر ایده‌ها و راهکارهایی را که در این آموزش می‌گویم اجرا کنید از نتایج آن شگفت زده خواهید شد.

افتخار خدمت‌رسانی!

با کمال افتخار نهایت شادی و مسرت خودم را ابراز می کنم که توانستیم یک آکادمی اختصاصی را برای آموزش‌های حرفه‌ای مشاورین املاک راه‌اندازی کنیم. امیدوارم پس از آموزش‌های اصولی و پایه‌ای مشاوره املاک، بتوانیم فروش اینترنتی ملک را نیز نهادینه کنیم.

چون امروز «فروش اینترنتی ملک» یک الزام است نه یک انتخاب! همانطور که آژانس‌های کرایه تاکسی پس از مدتی مقاومت، با مخاطرات سیستم جابجایی مسافر اینترنتی واقف شدند. آژانس‌های املاک نیز باید هر چه زودتر با تغییرات قریب‌الوقوع سیستم «فروش اینترنتی ملک» خود را همسو نمایند تا از خطر انقراض در امان بمانند. ضمن اینکه از گردش مالی بالای آژانس‌های پیشرو در زمینه سیستم « فروش اینترنتی ملک» بهره‌مند خواهند شد.

قدرت جذب مغز؟

به تمام مشاوران املاک توصیه می کنم کتاب مشاور املاک به شیوه شزوما را که بصورت فشرده نوشته‌ام را دو الی سه بار مطالعه کنید. چون مغز انسان نمی‌تواند تمام اطلاعات را با یک بار مطالعه جذب نماید.

هر فیلم آموزشی یا صوت و کتابی را که برای بار دوم و سوم مطالعه می‌کنیم با نکاتی آشنا می‌شویم که اصلا گویی در عمرمان آنها نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم!! از آنجا که در آموزش‌هایم سعی می‌کنم مطالب را کاملا خالص و با کمترین حاشیه پردازی بیان کنم، از شما می‌خواهم در حین مطالعه کتاب یا محصولات آموزشی «شزوما»، هر کجا که لازم دانستید مطالعه را متوقف کنید و با کمی تامل روی مطالب عنوان شده، دوباره ادامه آموزش را دنبال کنید.

دستاوردهای رویایی!

اگر مدتی با تفکر به شیوه شزوما در کار املاک به جست‌وجوی راهکارهای مسائل پیچیده بپردازید، از دستاوردهای رویایی آن شگفت زده خواهید شد!

خیلی خوشحالم که به کسب درآمد عالی از مشاوره املاک علاقه دارید، چون کار اصلی من هم همین است و با هم همکار هستیم.

 

قصد دارم  با ایجاد سیستم «فروش اینترنتی ملک» به شما کمک کنم تا درآمد بیشتری از این شغل به دست بیاورید. من علاوه بر مشاوره به سازندگان و متعاملین املاک، هر هفته با رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و شهرستان‌ها، جلساتی دارم و از نزدیک با مشکلات «مدیران و صاحبان جواز املاک» کاملا آشنا هستم و می‌دانم که این‌روزها به دلیل رکود تورمی بازار ملک، تحت فشار مالی هستید.

سال ۱۳۷۸ که وارد این حرفه شدم؛ هیچ دوره آموزشی برای صنف مشاوران املاک وجود نداشت. با مهندسی معکوس به شیوه «شزوما» علاوه بر انتقال تجربیات به همکاران و مشاوره ملکی به متقاضیان و سازندگان املاک، مطالعات گسترده‌ حقوقی و بازاریابی را برای رفع موانع این حرفه انجام دادم.

 

برای موفقیت کافی است؛ این «دوره رایگان ویدیویی» را ببینید و آموزش‌ها را به مشاوران خود منتقل کنید.

فرم زیر را پر کنید تا اولین هدیه ما را دریافت کنید.

همین الان به خودتان قول بدهید این ویدیوی بسیار عالی را که آموزش می‌دهد

«چگونه با جیب پر پول، فقط به کارهای مورد علاقه خود بپردازید و به سفرهای هیجان انگیز بروید» را ببینید.

 من هم قول می‌دهم فردا یک ایمیل دیگر بفرستم که در آن پیشنهادهای با ارزشی برای‌تان خواهم داشت

لطفا برای دریافت فایل، آدرس ایمیل معتبر وارد کنید

مهمترین راز موفقیت مدیران و صاحبان جواز املاک بزرگ ایران؟

چگونه بدون حضور خودمان مشاوران‌مان، بهترین عملکرد را داشته باشند؟

قیمت محصول رایگان

اطلاعات شما نزد آکادمی شزوما محفوظ است و صرفا برای اطلاع رسانی‌ استفاده می‌شود

محمدرضا شایگان کیست؟

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

موسس و مدیر آکادمی شزوما

مربی و مشاور آژانس‌های املاک موفق ایران

طراح و مدرس دوره جامع «فروش اینترنتی ملک»

برگزارکننده همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی فروش اینترنتی ملک

 

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

 

10 دیدگاه برای “با تفکر به شیوه شزوما چگونه به دستاوردهای رویایی برسید؟

  1. Avatar
    پرستو گفته:

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی.
    مبحث اولیه من در مورد دریافت کتاب چطور در عرض
    یک هفته مبدل بع مشاوراملاک ثروتمند شویم.
    و مبحث بعدی اینکه من کتاب الکترونیکی اموزش
    مشاوراملاک به شیوه شزومازا خرید کردم ولی گوشیمو گم
    کردم و حالا نمیوانم دوباره انرا از نرم افزار کتابراه دریافت
    کنپ.لطفا بگویید که چه کاری برای دریافت دوباره ان انجام بدهم.

    • محمدرضا شایگان
      محمدرضا شایگان گفته:

      با درود
      دانایی به چهار تا نکته بیشتر از دیگران دانستن نیست؛ بلکه به قدرت فکر کردن و استدلال کردن است.
      هدف از نوشتن کتاب «آموزش مشاور املاک به شیوه شـزومـا» ایجاد چالش برای مخاطبان شـزومـا است تا با فکر کردن هوش ملکی خود را فعال تر کنند؛ چون فکر کردن قدرت خلاقیت را افزایش می‌دهد.
      کتاب در اکانت شما از سایت کتابراه موحود است؛ فقط کافی است به اکانت خود لاگین کنید.

      پایدار باشید
      دوستدارتان محمدرضا شـایگـان

  2. Avatar
    امیر گفته:

    سلام وقت بخیر
    من کتابتون رو تهیه کردم و خوندم برای گرفتن ویدیو آموزشیتون چیکار کنم
    پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین راز موفقیت مدیران و صاحبان جواز املاک بزرگ ایران؟

چگونه بدون حضور خودمان مشاوران‌مان، بهترین عملکرد را داشته باشند؟

قیمت محصول رایگان

اطلاعات شما نزد آکادمی شزوما محفوظ است و صرفا برای اطلاع رسانی‌ استفاده می‌شود
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
محتویات این دوره را به صورت آنلاین و با قیمت کمتر مشاهده کنید.
پادکست سریالی دیجیتال مارکتینگ املاک
برشی از دوره دیجیتال مارکتینگ املاک
برای شرکت در این دوره به صورت رایگان، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره دیجیتال مارکتینگ املاک را مشاهده کنید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره وبیناری آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای را مشاهده کنید.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?