بهترین راه های حفظ ارزش پول در برابر تورم ایران چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در شرایط تورمی، روز به روز ارزش پول کم می‌شود و با پس انداز کردن پول در بانکهای ایران قادر به حفظ ارزش پول خود نخواهید بود. تا انتهای این مقاله با کارگروه سرمایه‌گذاری شزوما همراه باشید تا راهکارهای حفظ ارزش پول در برابر تورم را بررسی کنیم. مطمئنا با مفهوم تورم و آب شدن پول آشنا هستید، برای توضیح بیشتر:

فرض کنید که 100 میلیون در بانک گذاشته‌اید و 18 درصد سالیانه سود می‌گیرید. وقتی تورم سالیانه در ایران 50 درصد باشد، عملا 32 درصد از پولتان را پس از گذشت یک سال از دست می‌دهید.

به عبارت دیگر ارزش پول شما پس از گذشت یکسال، معادل 68 میلیون تومان در حال حاضر می‌شود. اگر حواستان را جمع نکنید، سرمایه و دارایی خود را از دست می‌دهید، پس حتما تا پایان این مقاله با آکادمی شزوما همراه باشید.

حفظ ارزش پول در ایران
چگونه در اقتصاد تورمی ایران ارزش پول خود را حفظ کنیم؟

چگونه از آب شدن پولمان جلوگیری کنیم؟



یاد بگیرید که به جای پس انداز کردن، سرمایه گذاری کنید.

حتما بارها از دوستان و آشنایان خود شنیده‌اید که زمانی در حاشیه شهر قطعه زمینی را با مبلغی بسیار کم (مثلا کمتر از قیمت یک پراید) خریده اند، اما الان همان زمین چندین میلیارد تومان ارزش دارد.

شاید افرادی را دیده باشید که چند سال پیش با مبالغی کم، آپارتمان پیش خرید کرده‌اند اما حالا ملک آنها آماده شده و ارزش بسیار بالایی دارد و با اجاره دادن آن کسب درآمد می‌کنند.

هرچند که برای سرمایه گذاری روش‌های زیادی مثل بورس، ارز دیجیتال، طلا و سکه، صندوقهای سرمایه گذاری و … وجود دارد، اما شاید کم ریسکترین و سودآور ترین روش سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در ملک باشد.

در ادامه مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه با هر میزان بودجه‌ای که دارید، بتوانید در ملک سرمایه گذاری کنید و در بلند مدت، سرمایه خود را چندین برابر رشد دهید.

با پول نقد خود و تورم بالای ایران چه کنیم؟

انتخاب بهترین گزینه سرمایه گذاری با پول نقد، برای فردی تا فرد دیگر متفاوت است. عواملی مثل نقد شوندگی، میزان ریسک پذیری، سن و سال سرمایه گذار، هدف از سرمایه گذاری، مدت زمان سرمایه گذاری و … تاثیر زیادی بر انتخاب روش سرمایه گذاری دارد.

اگر قدرت ریسک پذیری کمی دارید و به دید بلند مدت به سرمایه گذاری نگاه می‌کنید، خرید ملک بهترین گزینه است. زمانی که ملک می‌خرید، علاوه بر اینکه ارزش ملک شما همزمان با تورم بالا می‌رود، بلکه اگر به قصد سرمایه گذاری آپارتمان خرید باشید می‌توانید با اجاره دادن آن نیز درآمد کسب کنید.

ملک یک دارایی است و شما را ثروتمند می‌کند، اما خرید کالاهایی مثل خودرو، از جنس بدهی است و برای شما هزینه قابل توجهی ایجاد می کند (مقاله خرید خانه بهتر است یا ماشین را مطالعه کنید)

شاید فکر کنید که الان قیمت ملک بسیار بالا رفته است و دیگر برای سرمایه گذاری دیر باشه، اما این تفکر درست نیست، زیرا همیشه فرصتهایی وجود دارد که با تشخیص آنها می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب، سرمایه گذاری سود آوری را انجام دهید.

برای اینکه پاسخ این سوال را که چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟ پیدا کنید، لطفا ابتدا ویدئو زیر را ببینید.


چگونه در املاک سرمایه گذاری سود آوری داشته باشیم؟

1- مناطق رو به رشد را شناسایی و در آن سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاران موفق همیشه فرصتها را تشخیص می‌دهند و در مکان مناسب سرمایه گذاری می‌کنند. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که افراد ثروتمند، مثل محمد رضا گلزار و سایر سلبریتی‌ها چگونه سرمایه های خود را رشد می دهند؟

این افراد تمایل زیادی به سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی نیمه آماده دارند. ما در کارگروه مهندسی-حقوقی شزوما به سلبریتیها و افراد زیادی در زمینه سرمایه گذاری مشاوره داده‌ایم. یکی از بهترین فرصتهای موجود در شرایط فعلی ایران، سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران است که به شدت رو به رشد است. شما هم می توانید مثل بازیگران و سایر افراد موفق و ثروتمند در این منطقه برای خرید ملک سرمایه گذاری کنید.

2- از سازنده‌های معتبر، آپارتمان پیش خرید کنید.

شاید تعجب کنید اما با پیش خرید آپارتمان می‌توانید تا 80 درصد ارزانتر از قیمت بازار صاحب خانه شوید. شما با پیش خرید آپارتمان می‌توانید با مبالغ کم امتیاز آپارتمان را خریداری کنید و طی چند سال مبلغ را پرداخت کنید. از طرفی چون قبل از آماده شدن آپارتمان، بخشی از مبلغ آن را پرداخت می‌کنید در سود سازنده شریک می شوید. به منظور حفظ ارزش پول خود در کشوری مثل ایران پیش خرید آپارتمان یک راه حل هوشمندانه است.

دقت داشته باشید که برای پیش خرید آپارتمان باید از یک مشاور معتبر کمک بگیرید تا ریسک سرمایه گذاری شما کاهش پیدا کند.

از جمله پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در تهران می‌توان به پروژه رومنس حکیم ، پروژه بیسموت و پروژه ساختمان سبز اشاره کرد.

این پروژه‌ها در منطقه 22 تهران قرار دارند و می‌تواند امنیت و سودآوری سرمایه گذاری شما را تضمین کند.

ما برای بررسی پروژه‌های پیش خرید آپارتمان، بیش از 10 معیار را در نظر گرفته‌ایم و سوابق شرکت سازنده، محل پروژه و جزییات آن را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. به همین دلیل است که دوستان زیادی تا این لحظه توسط آکادمی شزوما نسبت به سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران اقدام کرده‌اند.

ما بستری امن و تضمین شده برای سرمایه گذاری امن شما در تمام نقاط ایران و مخصوصا منطقه 22 ایجاد کرده‌ایم.

اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری و پیش خرید آپارتمان در تهران دارید، کافی است که همین حالا با شماره تلفن‌های دفتر مهندسی حقوقی شزوما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

شماره تماس شزوما: 09198937556 – 09203021284

3- در مناطق رو به توسعه اطراف شهر‌های بزرگ زمین بخرید.

با پول نقد خود چه کنیم
با خرید ملک، جلوی بی ارزش شدن پول خود را بگیرید

همیشه فرصت‌های بکر در مناطق رو به توسعه شهر‌ها وجود دارد. حتما بارها و بارها شنیده‌اید که فردی سال‌ها پیش با پرداخت مبلغی ناچیز (که شاید از پول خرید یک خودرو نیز کمتر بوده) زمینی را خریده است.

اما اکنون با توجه به توسعه‌ی شهر‌ها و رشد جمعیت، آن زمین که زمانی ارزش چندانی نداشت، بسیار ارزنده شده است و سود بسیار زیادی را برای مالک خود ایجاد کرده است. اینکه شما توانایی تشخیص چنین فرصت‌هایی را داشته باشید بسیار مهم است و می‌تواند تحولی در زندگی مالی آینده شما ایجاد کند.

و اما برعکس این حالت هم کاملا صادق است. اگر شما به دلیل عدم آشنایی با اصول سرمایه گذاری مناطق نامناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، نه تنها در آینده سود چندانی به دست نمی‌آورید، بلکه سرمایه فعلی خود را، هر چند هم که کم باشد از دست خواهید داد.

شما با سرمایه گذاری در زمینهای حاشیه شهرهای بزرگ در ایران می‌توانید ارزش پول خود را حفظ کنید و رشد سرمایه بسیار بیشتری نسبت به تورم را تجربه کنید.

4- ملک بخرید و از اجاره آن درآمد داشته باشید!

اگر در جایی مناسب ملک بخرید، علاوه بر اینکه قیمت ملک شما به مرور زمان افزایش میابد، بلکه می‌توانید از اجاره آن نیز کسب درآمد کنید. موقعیت ملک در نقدشوندگی آن و میزان اجاره آن تاثیر دارد. اگر نمی‌دانید که چه بخش‌هایی از شهرتان برای خرید ملک مناسب‌تر است، با کارشناسان شزوما تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

اگر در خارج از تهران زندگی می‌کنید، علاوه بر شهر خودتان، می‌توانید به فکر خرید ملک در تهران و اجاره دادن آن باشید. حتی می‌توانید با مبلغی معادل با مبلغی که در ایران ملک می خرید، در کشورهای دیگر مثل قبرس شمالی ملک بخرید (مقاله قبرس شمالی کجاست را بخوانید) و از اجاره آن درآمد ارزی داشته باشید. با مبلغی معادل با مبلغ خرید ملک در ایران، می‌توانید در قبرس صاحب خانه شوید و چند برابر مبلغی که در ایران می‌توانید اجاره بگیرید، اجاره آن هم به صورت ارزی دریافت کنید. در این خصوص نیز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

برای مشاهده پروژه‌های سرمایه گذاری در قبرس شمالی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین راز موفقیت مدیران و صاحبان جواز املاک بزرگ ایران؟

چگونه بدون حضور خودمان مشاوران‌مان، بهترین عملکرد را داشته باشند؟

قیمت محصول رایگان

اطلاعات شما نزد آکادمی شزوما محفوظ است و صرفا برای اطلاع رسانی‌ استفاده می‌شود
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
محتویات این دوره را به صورت آنلاین و با قیمت کمتر مشاهده کنید.
پادکست سریالی دیجیتال مارکتینگ املاک
برشی از دوره دیجیتال مارکتینگ املاک
برای شرکت در این دوره به صورت رایگان، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره دیجیتال مارکتینگ املاک را مشاهده کنید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره وبیناری آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای را مشاهده کنید.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?