آموزش رایگان هوش ملکی

زمان مطالعه: 29 دقیقه

آیا شما هم دوست دارید از همین الان هوش ملکی‌ خود را بالاتر ببرید؟ در این مگاپست (مقاله جامع) با دوره رایگان «هوش ملکی»  آموزش معاملات ملکی را یاد می‌گیرید که چگونه ذهن خود را برای رشد درآمدتان فعال کنید. با نکات همین دوره نتایج مالی عالی بدست خواهید آورد و با «سودهای کلان ملکی» شاهد رشد دارایی های خود خواهید بود (حداقل 50 درصد بیشتر از تورم)

من محمدرضا شایگان مدرس دوره جامع «7 روش سرمایه گذاری املاک» هستم. کار اصلی من آموزش روش‌های سرمایه‌گذاری و مشاوره حقوقی در املاک و مستغلات است.

اگر به «آموزش هوش ملکی» علاقمندید به شما تبریک می گویم، چرا که مطمئنا شما نیز مثل من از فقر بیزارید.

برای یادگیری رایگان ترفندهای «هوش ملکی» و یادگیری روش شماره ۱ «سرمایه‌گذاری در املاک» مطالب این مقاله جامع را به دقت زیر و رو کنید. در این مقاله ترفندهای خیلی مهمی از معاملات املاک را به شما می‌گویم که باید وقت کافی برای یادگیری آنها اختصاص دهید. با یادگیری این آموزش ها در زمینه هوش ملکی و استفاده از آن ها در سرمایه‌گذاری خود، طی یکسال دارایی‌‌های خود را به میزان پنج سال رشد دهید.

قولی که در رابطه با این دوره هوش ملکی به شما می‌دهم:

در پایان آموزش‌های رایگان هوش ملکی به یک فرد باهوش‌تر تبدیل خواهید شد که دیگر هیچ کس به راحتی نمی‌تواند سر شما کلاه بگذارد.

به نظر من دلیل ضرر و زیان مردم در معاملات املاک، نداشتن آگاهی از اطلاعات معاملات است و متاسفانه بدون یادگیری ترفندهای «هوش ملکی» بی گدار به آب می‌زنند!؟

آموزش معاملات ملکی

شیوه من در این مقاله جامع «هوش ملکی» به گونه ای است که می‌خواهم به شما کمک ‌کنم تا مطالب را بصورت فرمول در ذهن شما نهادینه کنم تا خودتان به یک متخصص سرمایه‌گذاری املاک تبدیل شوید و دارایی‌های شما تا آخر عمر بیمه شود. به این ترتیب شما جزء 3 درصد «ثروتمندان با هوش ملکی» خواهید شد. از طرفی اگر «لذت درآمد املاک» را چشیده باشید خوب می‌دانید که هیچ بازاری نمی‌تواند چنین پول کلانی را به شما بدهد.

با آموزش‌های «کاملا رایگان هوش ملکی» قصد دارم به شما کمک کنم تا با «هفت روش سرمایه گذاری املاک» آشنا شوید

 

با یادگیری این متد

  • اگر خانه ندارید؛ یکبار برای همیشه خانه‌دار می‌شوید.
  • اگر سرمایه کمی دارید؛ به جای کوچک کردن آرزوهای خود، دارایی های خود را بیشتر می‌کنید.
  • و مهم‌تر از همه با آرامش، به یک «سرمایه گذار فوق موفق» تبدیل می‌شوید که به مشکل “چه کنم چه کنم” گرفتار نشوید ( این را بفروشم یا آن را ؟؟)

خلاصه اینکه: بجای ماهی دادن، می‌خواهم «ماهیگیری در املاک» را به شما یاد بدهم تا شما هم مثل دانش‌آموختگان آکادمی شـزومـا پول پارو کنید.


به طور خلاصه «هوش ملکی» چیست؟

به طور خلاصه می توان گفت هوش ملکی به معنای داشتن علم و تخصص سرمایه گذاری در املاک می باشد. در گذشته افراد بدون علم و تخصص در بازار املاک که همیشه رشد بیشتری دارد، سود کلانی می‌کردند. اما امروزه باید هوشمندانه وارد سرمایه گذاری شوید تا هم از تورم عقب نمانید و هم بتوانید دارایی‌های خود را رشد دهید. متاسفانه دولتمردان علم و تخصص لازم را ندارند و مردم را درست راهنمایی نمی‌کنند. بنابراین افراد نمی دانند کجا سرمایه گذاری کنند و به همین دلیل پول خود را از دست می‌دهند.

پول در مغز انسان خلق می‌شود و دوستان عزیز باید با علم وارد سرمایه گذاری شوند. زیرا کارآفرینان در نهایت پول خود را باید در ملک سرمایه گذاری کنند. پس باید سواد مالی و هوش ملکی خودشان را رشد بدهند تا بدون ترس سرمایه گذاری کنند فردی که هوش مالی و ملکی دارد کنترل سرمایه و پول خود را در دست دارد. افرادی که در بانک، بورس و غیره سرمایه گذاری می‌کنند به علت نداشتن مدیریت پول های خود، هوش مالی بالایی به دست نمی‌آورند. این افراد اگر مدیریت پول خود را در دست داشته باشند شاهد رشد بسیار زیاد هوش مالی‌ خود می باشند.

اگر افراد بدون مشورت با افراد خبره در ملک ضرر کنند دلیل بر ضعف صنعت ساختمان نیست. زیرا «سرمایه گذاری در املاک» موفق‌ترین صنعت بوده است.


معمای پول

یادگیری هوش ملکی را با «معمای پول» شروع می‌کنیم. قدرت پول چیست؟ مفهوم پول از کجا آمده؟

برای حل معمای پول بهتر است جواب این سوال را بدهیم:

پول را با چه می‌سازید؟

جواب:

  • تعیین هدف مالی با مهلت زمانی
  • باور ذهنی به هدف و تلاش برای آن
  • احترام به پول و کمک به دیگران

نتیجه‌گیری:

برای ثروتمند شدن باید به هدف باور داشت و به پول احترام گذاشت.

شما تا به حال برای مدیریت و رشد پول خود چه دوره‌های آموزشی را گذراندید؟


می‌خواهید زمین نخورید، زمین بخرید.

نکاتی که هنگام خرید املاک و مستغلات باید در نظر داشته باشید:

  • ملک تکیه گاه شماست و صاحب بیش از 100 نوع حق و امتیاز می‌شوید.
  • با خرید ملک مالک زمین، اعیان و فضای بالای سر آن می شوید.
  • طبق حقوق بین‌الملل حتی اشغالگران حق مصادره املاک قانونی مالک آن را ندارند.
  • ملک بر خلاف طلا و ارز قابل سرقت نیست.
  • ملکی چیزی است که امکان واردات ندار،د بنابراین هر روز با ارزش تر گذشته می شود.
  • منابع ملک بر خلاف نظر عموم محدود است
  • مالک منافع سند ملک می‌شوید
  • با خرید ملک درآمد های نامحدودی کسب می کنید.
  • خرید ملک امنیت سرمایه‌گذاری و آرامش ایجاد می کند
  • با خرید ملک در دنیا اعتبار جهانی به دست می‌آورید
  • خرید ملک باعث ایجاد کسب و کار می شود
  • شما به عنوان مالک یک زمین دارای اعتبار بانکی و اقتصادی بالا خواهید بود.

پس سعی کنید همیشه صاحب ملک باشید و املاک خود را روز به روز توسعه دهید تا اعتبار و سرمایه شما به صورت روز افزون بیشتر شود.

برای راحتی شما‌ ، اغلب آموزش‌های هوش ملکی را در قالب ویدیوهای جذاب آماده کرده ایم. با مشاهده هر ویدیو می توانید روز به روز هوش ملکی خود را بالاتر ببرید و تبدیل به یک «سرمایه گذار خبره» شوید.


7 روش سرمایه گذاری

ویدیوهای رایگان آشنایی با «هفت روش سرمایه گذاری املاک» در این مقاله جامع شامل:

  1. پیش خرید آپارتمان
  2. خرید آپارتمان آماده
  3. خرید زمین با فرمول امنک
  4. خرید ملک با فرمول رخنک
  5. بازسازی یا تغییر کاربری
  6. مشارکت در ساخت
  7. انبوه‌سازی یا تشکیل تعاونی مسکن

در این دوره رایگان هوش ملکی، ترفندهای «پیش خرید آپارتمان» را به شما خواهیم گفت.



افزایش اعتماد به نفس با خرید ملک

با سرمایه‌گذاری در ملک حتی با سرمایه کم، امنیت سرمایه شما حفظ می‌شود، از تورم بازار جا نمی‌مانید و اعتماد به نفس شما برای کسب درآمد بیشتر افزایش پیدا می‌کند.

چطور با توجه به بودجه خود خانه بخریم؟

یکی از بهترین راه ها پیش‌خرید آپارتمان است. به خرید املاک قبل از تکمیل شدن «پیش خرید» می‌گویند. همچنین به پیش خرید مسکن از تعاونی های مسکن «حق امتیاز تعاونی» می گویند. اگر عضو تعاونی مسکن نیستید می توانید حق امتیاز اعضای آنها را خریداری کرده و از منافع آن ها بهره ببرید. باید توجه داشته باشید که معمولا سود امتیاز ها خیلی خیلی بیشتر از بازارهای دیگر است.


پول خرید خانه را از کجا به دست آوریم؟

هر جایی که با مقدار پول شما متناسب است بخرید. این مسئله نتیجه تجربه شخصی و واقعی خودم است. زمانی که تازه ازدواج کرده بودیم، با مقدار پولی که داشتم می توانستم یک آپارتمان 75 متری در منطقه نارمک خریدای کنم.

اما جوانی کردیم، تصمیم گرفتیم تا پولمان را در بانک مسکن به سپرده بگذاریم و با وامی که می گیریم یک واحد آپارتمان در پاسداران خریداری کنیم؛ اما قبل از اینکه وام ما حاضر شود قیمت خانه به شدت گران شد!

بعد از یکسال که وام را گرفتیم، توانستیم یک واحد آپارتمان 40 متری بخریم آن هم در یک فرعی در محله های پائین تر همراه مقدار زیادی قسط وام که باید به مرور پرداخت می شد. بخاطر همین همیشه به جوان ها از شما می‌خواهم که اشتباه ما را تکرار نکنید و هر جا که متناسب با پولتان است، بخرید و بعدها در اولین فرصت ممکن آن را تبدیل به احسن کنید.


چرا پیش خرید کنیم؟

آموزش پیش خرید آپارتمان

اگر می‌توانید حتما یک واحد آپارتمان بخرید؛ اما اگر نمی‌توانید هر چه سریعتر یک واحد پیش خرید کنید یا یک امتیاز تعاونی بگیرید.

 

اما مزایای پیش خرید آپارتمان:

  • با پیش خرید کردن ملک را تا 80 درصد ارزان تر از نوساز خریداری می کنیم. زیرا شما با سازنده مشارکت می کنید.
  • با همان مقدار پول متراژ بزرگتر می‌گیریم.
  • پول ساختمان را کم کم و تدریجی می‌پردازیم.
  • در مراحل نازک کاری می توانیم سلیقه شخصی خود را اعمال کنیم.
  • احساس قدرت و موفقیت در خرید
  • تمام مراحل ساخت و کیفیت مصالح داخلی قابل رویت است.
  • و بعد از آماده شدن ساختمان نیز می توانید آن را به قیمت روز بفروشید،سود بسیار خوبی از آن به دست آورید و با پول حاصل از آن یک واحد آپارتمان تمیز چند ساله خریداری کنید که که افت قیمت خود را کرده باشد و در این مرحله نیز سود خواهید کرد.

نترسید و خانه دار شوید

ترس از خرید خانه باعث می‌شود تا افراد از پیش خرید خانه صرف نظر کنند و خانه‌دار نشوند.

 

آموزش رایگان خرید و فروش ملک

 

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد قیمت آپارتمان نوساز در غرب تهران، در صورت پیش‌خرید تا ۸۰ درصد کمتر از آپارتمان‌های آماده تمام می‌شود. در چنین شرایطی متقاضیان با پول کمتر صاحب یک آپارتمان نوساز می‌شوند.در مرحله اول قیمت زمین، تراکم و مجوزها را می دهند. در مرحله بعد با تزریق تدریجی به مرور پول ساخت را تا صدور سند تک برگ کامل می‌کنند. ضمن اینکه به پروژه‌های تعاونی ساز «وام قابل توجهی» نیز تعلق می‌گیرد. (در حال حاضر 240.000.000 تومان) تحقیقات خبرنگار دنیای اقتصاد نشان می‌دهد که در حال حاضر چندین پروژه در منطقه 22 کلید خورده است که واحد های آن ها پیش فروش می‌شوند. پیش خرید این واحدها علاوه بر واریز تدریجی، 80 درصد ارزان‌تر از آپارتمان نوساز آماده تحویل است.

 

برای مشاهده فیلم آموزش قدم‌به‌قدم «خرید آپارتمان در ۷روز» با 90 درصد تخفیف کلیک کنید.

آموزش قدم به قدم خرید ملک

خرید آپارتمان در هفت روز


اگر به دنبال سرمایه گذاری و پیش خرید آپارتمان در یکی از بهترین مناطق تهران هستید، پروژه‌ی رومنس را از دست ندهید!

کسب اطلاعات در مورد پروژه رومنس

چرا آموزش خرید ملک می‌دهید؟

در جلسات آموزش و مشاوره هوش ملکی متوجه شدیم که خیلی از افراد، سرمایه کافی را دارند اما از خرید ملک می ترسند. متوجه شدیم خیلی از افراد باید ملک بخرند تا سرمایه کافی ایجاد کنند. پس از برگزاری چند دوره آموزش هوش ملکی دوستان زیادی ملک خریدند. از مشاهده نتایج آموزش ها ذوق زده شدم و حتی بیشتر از آن ها خوشحال شدیم.

تعداد املاک با اطلاعات موثق طبق آماری که خبرگزاری ایسنا اعلام کرد طی 40 سال گذشته در برخی مناطق بیش از 3900 برابر افزایش پیدا کرده و املاک در این چهل سال همیشه رشد بیشتری نسبت به بازارهای دیگر داشته است.


مثلا یک ملک ۱۸۰۰ متری در منطقه تهرانپارس. که البته در حال حاضر دیگر ملک ۱۸۰۰ متری وجود ندارد، چه برسد به آن که قیمتی ارزان داشته باشد؛ اگر به افزایش قیمت ها نگاه کنیم نسبت به ۴۰ سال پیش، ارزش این ملک بیش از سه هزار و هفتصد برابر شده است. پس خیالتان راحت باشد چرا که همیشه روند رشد ملک بسیار بیشتر و قدرتمندتر از تمام بازارهای دیگر خواهد بود.

اگر ما در ملک سرمایه‌گذاری کنیم همیشه سرمایه ما از تورم، رشد بیشتری خواهد داشت.

زیرا ما با ترفندهایی می‌توانیم بیشتر نیز جذب درآمد بکنیم که در طی دوره هوش ملکی به آنها می‌پردازم. در این مدت 40 ساله کشور ما به سمت تورم شدید رفت. در نتیجه پول‌های تولید شده توسط بانک‌ها می‌بایست در بازاری به صورت بلند مدت جذب می شد. ما به سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نمی‌پردازیم، اما در نهایت همه سرمایه گذاری‌ها در کشور ما به مسکن منتهی می گردد.

ملک همیشه بیشترین میزان جذب سرمایه‌ها را داشته است. ما هیچ وقت در کشورمان بورس قدرتمندی نداشته ایم که بتواند سرمایه ها را به صورت موتور مولد جذب کند . همچنین بازار ارز و طلا هم به دلیل ریسک بسیار بالا و خطرات متعدد و بیشماری که دارند به هیچ عنوان نمی‌توانند پول‌های کلان را به خود جذب کنند. از طرفی بازار خودرو حداکثر میتواند ۲۰ درصد از سرمایه مردم را به خود جذب کند.

اینجاست که همیشه شایگان می‌گوید ملک پادشاه است.

6 قدم طلایی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اصلا ریشه ملک از مُلک، سرزمین و پادشاهی می‌آید. داستان مُلک سلیمان که در قرآن نیز به آن اشاره شده است را حتما شنیده اید. ملک قدرتمند ترین بازار سرمایه کشور و مردم می باشد. حدودا بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از سرمایه ی مردم در املاک و مستغلات قرار دارد پس نتیجه می‌گیریم جذب سرمایه در ملک است. ما با مطالعه حرف می زنیم. اگر شما هوش ملکی داشته باشید خیلی خوب می توانید سودهای کلان و مطمئن بسازید. ما در دوره هوش ملکی می خواهیم سرمایه‌گذاری‌ بدون ریسک را به شما یاد دهیم.

اگر تا آخر این دوره با ما همراه باشید می بینید که با رعایت یک سری نکات ساده اما بسیار مهم، می توان پول های کلانی را از بازار جذاب و شیرین املاک ساده تر از آنچه که فکر می کنید به دست آورید. با گذراندن این دوره ها هوش ملکی خود را بالا ببرید و یک عمر از بینشی که شایگان با دو دهه تجربه در اختیار شما قرار می دهد بهره مند شوید.

البته ما سعی می کنیم مطالب را با چاشنی داستان های واقعی خود و دوستان زیادی که در نقاط مختلف داریم، به شکلی جذاب تر و دلنشین برای شما بیان کنیم تا شما نیز این دوره را با اشتیاق تا انتها دنبال کنید.

اما در بحث اقتصاد کلان ملک بیش از ۴۰۰ شغل را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند و هیچ دولتی نتوانسته و نمی‌تواند این صنعت عظیم را نادیده بگیرد. این صنعت با قدرت به راه خودش ادامه خواهد داد. چرا که همه ما همیشه نیازمند املاک و مستغلات هستیم و با تمامی ساخت و سازهای صورت گرفته، هنوز با کمبودحدود چهار میلیون واحد مسکونی در کشور مواجهیم.


سرمایه‌های پراکنده خود را تبدیل به یک ملک ‌کنید.

نحوه سرمایه گذاری در ساخت و ساز

مثلا پیش خرید امتیاز آپارتمان انجام بدهید. بعد از تحویل با سلیقه خودتان در ظاهر آن تغییراتی ایجاد ‌کنید. حالا می‌توانید با قیمت بهتری آن را بفروشید. با فرمول های تبلیغ نویسی ملکتان را آگهی کنید تا به‌راحتی قیمت ملکتان را افزایش دهید و سود بیشتری کنید. فرمول های تبلیغاتی پر بازده با کمترین بودجه منجر به فروش سریع ملک می شوند.


قبل از پیش خرید باید چه سوالاتی بپرسیم؟

می خواهیم نوع نگاه یک آدم حرفه ای را پیدا کنید. مثلا شاید ندانید چه سوالاتی را باید از مشاور املاک یا فروشنده بپرسید. دقیقا از روی چه چیزی باید امتیاز خوب را از امتیاز بد تشخیص دهید. به طور کلی نسبت به سوالاتی که یک حرفه ای قبل از خرید امتیاز می پرسد ابهام دارید. اصلا باید در زمان پیش خرید چه سوالاتی را بپرسید؟ شما برای خرید آپارتمان نیاز به آموزش پیش از خرید دارید چه برسد به آن که نسبت به پیش خرید آپارتمانی که هنوز وجود خارجی ندارد اقدام کنید


چطور در زمان خرید ملک مثل یک حرفه‌ای سوال بپرسیم؟

چه چیزهایی باید بپرسید تا مثل یک حرفه ای تصمیم بگیرید و انتخاب کنید؟

از فروشنده بپرسید:

  • چند وقت از پیشنهاد فروش امتیاز گذشته است؟
  • امتیاز در دست ساخت چه مزایایی نسبت به سایر پروژه ها دارد؟
  • موقعیت مکانی امتیاز چطور است؟
  • باید بدانید که اطراف مکان امتیاز از نظر مراکز خرید، فروشگاه‌ها، مدارس و دسترسی به وسایل نقلیه به چه صورت است؟
  • همچنین جذابیت‌های تفریحی، امکانات و… چگونه است.
  • آیا فروشنده عجله دارد ؟

مشاور املاک می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این اطلاعات به شما و فروشنده برای توافق بر سر قیمتی مناسب و… کمک خواهد کرد. اگر شرایط امتیاز خوب بود، اشتیاق بیش‌ازحد نشان ندهید یا بودجه‌ خود را سریع رو نکنید. این استراتژی در تعیین قیمت «خرید امتیاز پیش خرید» نقش مهمی دارند.


قانون پیش خرید آپارتمان

آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

همه‌ی ما همیشه دنبال موقعیت‌هایی هستیم که در آن بتوانیم معامله های پر سودی را انجام دهیم. حتی گاهی اوقات برای چنین موقعیت هایی حاضر به ریسک کردن هستیم. خرید خانه‌های پیش فروشی هم یکی از این شرایط است که منجر به کسب سود بسیار زیادی می‌شود اما ریسک بالایی نیز دارد.

فروش ساختمانی که هنوز احداث نشده است می‌تواند مشکلاتی در پی داشته باشد. به همین دلیل دوستان حقوق دان من برای جلوگیری از اختلافات ناشی از خرید و پیش فروش آپارتمان‌ «قوانین پیش فروش آپارتمان» را تنظیم و در مجلس به تصویب رساندند تا راه چنین معاملاتی را هموار کنند. هر چند تنظیم و تصویب آن از حجم مشکلات و دعاوی دادگاه ها کم کرده است، اما نواقصی را برای معامله کنندگان به همراه دارد که باید آگاهانه این نوع معاملات را انجام بدهند.


قانون پیش فروش آپارتمان در ۲۵ ماده و ۴ تبصره تصویب‌ شده است. اگر کل مزیت های قانون محقق شود ولی نکات لازم در پیش خرید مسکن را رعایت نکنیم مطمئناً دچار مشکلاتی خواهیم شد. قوانین پیش فروش آپارتمان با طی کردن روال قانونی، شرایط پیش فروش آپارتمان به این صورت است که بعد از صدور جواز شهرداری و تنظیم شناسنامه فنی مشخصات کامل و ملحقات آپارتمان و اخذ مجوز انتشار آگهی از مراجع صلاحیت‌دار، پیش فروشنده اقدام به تبلیغات در مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌کند.

آموزش معاملات ملکی، نمونه قرارداد پیش خرید آقای محمدرضا شایگان مدرس هوش ملکی


تعیین قیمت پیش فروش آپارتمان

طبق شرایط پیش فروش «قیمت آپارتمان» باید کاملا مشخص باشد و تعداد اقساط و نحو‌ه‌ پرداخت آن بر اساس توافق طرفین در قرارداد ذکر شود و پیش خریدار متناسب با اقساط پرداختی، مالکِ «ملکِ پیش‌ خرید» می‌شود.


به عنوان مثال زمانی که پیش خریدار نصف اقساط ملک پیش‌فروشی را پرداخت کرده باشد، مالک سه دانگ از آپارتمان است. البته اگر عملیات ساخت و ساز متناسب با مفاد قرارداد پیشرفت نداشته باشد، پیش خریدار می‌تواند پرداخت اقساط تعیین‌شده را به زمانی موکول کند که تأییدیه‌ تحقق پیشرفت را از مهندس ناظر گرفته باشد.

در ضمن حداقل ۱۰ درصد قیمت کل هم زمان با تنظیم سند رسمی قابل وصول است و توافق برخلاف آن، موردپذیرش نیست. تعیین زمان تحویل آپارتمان زمان اتمام پروژه و زمان تحویل تنظیم سند رسمی انتقال قطعی نیز باید در قرارداد مشخص شود.

تعیین مساحت آپارتمان پیش‌فروش شده

قانون پیش فروش آپارتمان می‌گوید اختلاف مساحت ساختمان با قرارداد تا ۵ درصد مساحت کل ساختمان، باعث فسخ قرارداد نمی شود و به پیش خریدار حق می‌دهد که از پیش فروشنده خسارت بگیرد. درصورتی‌که مساحت واحد تعیین شده بر اساس صورت جلسه‌ی تفکیکی، کمتر یا بیشتر از مقدار مشخص شده در قرارداد باشد، قیمت آن بر اساس نرخ تعیین شده در قرارداد محاسبه می‌‌شود.


اگر مساحت واحد تا ۵ درصد بیشتر باشد، هیچ کدام از طرفین نمی‌توانند معامله را فسخ کنند. اما بر اساس شرایط پیش فروش آپارتمان اگر مساحت آپارتمان پیش‌فروش شده از ۵ درصد بیشتر باشد، تنها خریدار می‌تواند معامله را فسخ کند یا مبلغ اضافه را پرداخت کند. همچنین اگر مساحت واحد تحویل داده شده کمتر از ۹۵ درصد مقدار توافق شده باشد، پیش خریدار می‌تواند معامله را فسخ کند یا قیمت آن را به نرخ روز بنا و نظر کارشناس کسر کند.

البته در تمامی مواردی که به علت تخلفات پیش فروشنده معامله از جانب پیش خریدار فسخ می‌شود، پیش فروشنده موظف است خسارت وارد شده به پیش خریدار را جبران کند.

حمایت قانونی دیگر از پیش خریدار این است که اگر فروشنده دارای بدهی به اشخاص دیگری باشد، ساختمانی که سند آن هنوز به نام فروشنده و فعلا در حال ساخت است، قابل توقیف به نفع طلبکاران پیش فروشنده نیست و در اصل پیش خریدار، مالک آن شمرده می‌شود.

موارد الزامی برای درج در قرارداد پیش فروش آپارتمان

 

  • نام و مشخصات طرفین قرارداد اعم از حقیقی (افراد و اشخاص) یا حقوقی (شرکت‌ها و…)
  • پلاک ثبتی و مشخصات و نشانی ملک (پلاک ثبتی فرعی و اصلی، بخش و…)
  • موقعیت و امکانات واحد ساختمانی ازجمله شماره‌ واحد
  • مساحت واحد
  • تعداد اتاق‌ها
  • معین کردن پارکینگ و انباری
  • وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش
  • نوع کاربری (تجاری، مسکونی یا اداری)
  • نوع مصالح به‌‎کار برده شده و…
  • مشخصات فنی و معماری ساختمانی که عبارت‌اند از موقعیت کاربری، مساحت کل زمین و زیربنا
  • بها یا عوض (قیمت)
  • تعداد و میزان اقساط و نحوه پرداخت و تسویه آن در صورت تقسیط ثمن معامله، اخذ قبوض اقساطی
  • زمان تحویل واحدهای ساختمانی
  • نحوه تنظیم سند
  • روشن کردن وضعیت خسارت (اگر طرفین در خصوص خسارت توافق کنند) و …
  • تعهدات مربوط به‌پیش فروشنده

به چه نکاتی باید دقت کنید تا سرتان کلاه نرود؟

حتی لحن سوال شما هم خیلی مهم است. مثلا با شماره آگهی یکی از امتیازهای منطقه 22 زنگ میزنید. می گویید برای امتیاز فرزانگان تماس گرفتم جواب می دهند بله این امتیاز را  1240 گذاشته اند. اما به علت نیاز مالک به پول فکر کنم در زمان نشست بتوانیم در نهایت برای شما 1220 بگیریم.


یک بار دیگر زنگ بزنید و بگویید امتیاز فرزانگان 105 رتبه بالا چند است؟ فروشنده به دلیل لینکه نمی خواهد تلفنش زیاد اشغال بماند می گوید مالک در نهایت 1200 امضا می کند. همین تغییر لحن باعث شد 20 میلیون به نفع شما باشد.

از کی بخرم؟

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار می گوید “اول باید مشاور خیلی خوب داشته باشید، مشاوری که در آن منطقه بهترین باشد.” پس خیلی سریع مشاور خوب را پیدا کنید. شایگان سالهاست که به این مشاوران آموزش می دهد و در دوره‌های آموزشی آکادمی شزوما با دانش و صداقت به مردم کمک ‌می کنیم تا به خواسته ی خود برسند. به این ترتیب با کسب رضایت مشتری ها خود نیز به موفقیت خواهند رسید و هر روز تعداد مشتری های خود را افزایش خواهند داد.


سازندگان برند

کسی که واقعاً حرفه‌ای و متخصص ساختمان‌ است، می سازد و تحویل می دهد. سود سازنده های واقعی در این است که پروژه را با موفقیت به اتمام برسانند تا رزومه قوی برای خود بسازند. همچنین در آینده پروژه های بزرگتری را در دست بگیرند و در بازار به یک «سازنده برند» تبدیل شوند.

مهندسان سازنده شرکت‌ عمرانی مسکونی طی 15 سال گذشته در مجموع بیش از 6500 واحد آپارتمان با کیفیت ساخته اند تا به برند بزرگی تبدیل شوند که علاوه بر منطقه 22 تهران، در نقاط دیگر کشور و حتی کشورهای همسایه پروژه‌هایی را در دست ساخت دارند.


از کاربلد پیش خرید کنید

یک مشاور املاک خوب، دارای شخصیت موجه است. نشان دادن شخصیت اصلی و خود واقعی مشاور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از مشاوران صادق، خوش برخورد و با شخصیت خرید کنید تا رضایتمندی بیشتری داشته باشید.

ویژگی‌های مشاور املاک خوب

یک مشاور املاک خوب:

  1. تخصص دارد. یعنی فردی خبره و دارای اشراف کامل به منطقه و …. باشد.
  2. اشتیاق دارد در رسیدن شما به اهدفاتان به شما کمک کند
  3. فردی باهوش باشد

تایید آگهی دیوار و جلب اعتماد افراد


برای تایید اطلاعات آگهی دیوار که هم برای مشاورین املاک و هم برای مخاطبان مفید است، می‌توانید از قابلیت «وریفای یا برچسب تایید اطلاعات» در «سایت دیوار» استفاده کنید. این کار باعث می شود تا آگهی های تقلبی از بین رفته و مخاطبان در سایت دیوار با خیال راحت بتوانند آگهی های واقعی را از بین آگهی های تقلبی تشخیص دهند. اتفاقا این امر برای مشاورین املاک نیز بهتر خواهد بود زیرا با استفاده از این قابلیت جدید هم تعداد زنگ خور آگهی ها افزایش پیدا می‌کند و هم اعتبار مشاورین املاک بالاتر می رود.

با این امکان جدید کارشناسان از فایل شما عکس و فیلم تهیه می‌کنند و با برچسب وریفای این آگهی را تایید می‌کنند. این کار باعث می شود اعتبار این آگهی در بین صدها هزار آگهی دیوار بالا برود و مشاوران املاک باهوش، از این فرصت میتوانند اعتباری برای خود به دست آورند. زیرا از این طریق اعتماد مخاطبان بیشتر جلب می شود. با این قابلیت حس بی اعتمادی به مشاوران از بین رفته و مردم با خیال راحت از وقاعی بودن آگهی مطلع می شوند.

ملک بخرید و هدیه دهید.


حتما اهل هدیه دادن هستید. می‌توانید این بار یک آپارتمان پیش خرید کنید و آن را به همسر یا فرزند خود هدیه بدهید. مثلا چند روز پیش یکی از موکلین ما برای پسرش یک امتیاز پیش خرید کرد. به این ترتیب فرزندش می تواند به صورت هدفمند برای زندگی و ازدواج خود برنامه ریزی کند. از این طریق خیال خود را از خانه پسر خود که صاحب یک آپارتمان نوساز می شود راحت خواهد کرد.

کافی است کارهای قرارداد پیش خرید را انجام دهید و همسر یا فرزندتان را با قرارداد پیش خرید سورپرایز کنید. یا می توانید محصول آموزش پیش خرید ملک را به اعضای خانواده یا دوستانتان هدیه دهید. بعد از دیدن آموزش حتما آن را به دوستانتان هدیه دهید. با همفکری دوستان بهتر می‌توانید ملک بخرید.

مقایسه رشد قیمت در منطقه یک و ۲۲


توجه: مقایسه قیمت‌ها مربوط به سال 1400 است.

سود املاک منطقه 22 دو برابر منطقه یک شده است و بیشتر هم خواهد شد. مقایسه قیمت های آپارتمان در گزارش بانک مرکزی نشان می دهد «منطقه 22» نسبت به «منطقه یک» رشد دو برابری داشته است. متوسط قیمت آپارتمان از مهرماه 98 تا اردیبهشت 99 در منطقه یک از 26.900.000 تومان به 33.800.000 تومان رسیده است. یعنی 25% رشد داشته است.

در همین دوره هشت ماهه، متوسط قیمت آپارتمان در «منطقه 22» از 10.800.000 تومان به 15.800.000 تومان رسیده است که یعنی بیش از 50% و دو برابر منطقه یک رشد داشته است. ضمن اینکه قیمت آپارتمان در «منطقه یک» خیلی بیشتر از قیمت ملک در «منطقه 22» هست.

به همین جهت مرکز #کمپین_خانه‌دار_شو که هدفش خانه دار کردن تمام مردم ایران هست را فعلا در تهران در منطقه 22 تاسیس کردیم. ما در کارگروه آموزشی مشاوره‌ای شـزومـا مشاوره‌ حقوقی و سرمایه گذاری را نیز ارائه می دهیم.


برای مشاهده آموزش قدم‌به‌قدم «خرید آپارتمان در ۷روز» با 90 درصد تخفیف کلیک کنید.

آموزش قدم به قدم خرید ملک

خرید آپارتمان در هفت روز


اگر به دنبال سرمایه گذاری و پیش خرید آپارتمان در یکی از بهترین مناطق تهران هستید، پروژه‌ی رومنس را از دست ندهید!

کسب اطلاعات در مورد پروژه رومنس


«فرمول رخنک»


فقط یادگیری و اجرای صحیح تکنیک های دوره جامع «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک » با فرمول‌هایی مانند: “رخنک” یا روش خنثی سازی نقشه کلاهبرداران درآمد شما را نسبت به دیگران چند برابر ارتقا خواهد داد.

برج سازی در کشورهای همسایه

طی دو دهه گذشته خود ما شاهد و ناظر ساخت بیش از 90 برج‌ مسکونی و 30 مجتمع‌ اداری تجاری بوده ایم و به بیش از 1800 نفر از سرمایه‌گذاران مشاوره داده ایم که خوشبختانه همگی آنها راضی و خوشحال هستند چرا که به سودهای کلانی دست پیدا کردند.


شایگان عضو هیات تحریریه نشریات صنعت ساختمان کشور هست. به همین جهت همیشه با سند و مدرک صحبت می کند. چنانچه اطلاعات و کمک بیشتری جهت سرمایه گذاری در ملک خواستید ما به شما مشاوره می دهیم.

در طول 20 سال فعالیت خود سازنده های بسیار زیادی را در شهر های مختلف از آبادان و اهواز و بوشهر و بندرعباس در جنوب، شیراز و اصفهان و اراک در مرکز و مازندران و گیلان در شمال تا مشهد و تبریز و ارومیه در شمال شرق و شمال غرب کشور را می‌شناسم که همیشه به فکر سازندگی هستند سود سازنده‌ های واقعی در اتمام پروژه است تا در بازار به یک «سازنده برند» تبدیل شوند.

مهندسان سازنده این شرکت‌ عمرانی مسکونی طی 15 سال گذشته بیش از 6500 واحد آپارتمان با کیفیت ساختند تا به برند بزرگی تبدیل شوند که علاوه بر «منطقه 22» در نقاط دیگر کشور و حتی کشورهای همسایه پروژه‌هایی را در دست ساخت دارند.

برای برج سازی تعلل نکن

هر یک روزی که تعلل کنید، خانه‌دار شدن خود را چند سال عقب خواهید انداخت. علاوه بر آنکه پول خود را بی ارزش کرده اید، قیمت ملک نیز بیش از 3800 برابر شده است. تعلل اعتیادآور است و باعث از دست دادن فرصت‌ها می‌شود. تعلل برابر است با کاهش اعتماد بنفس و نتیجه آن حس پشیمانی عمیق از انجام ندادن کارها می باشد.


هرگز به خود نگویید که دیگر عقب افتادم و ناامید نشوید. تعلل منجر به تهدید سلامتی انسان می‌شود. تحقیقاتی در دانشگاه پیشاپز یونیورسیتی کانادا نشان می‌دهد عواقب تعلل:

  • فشار خون
  • افسردگی
  • اضطراب
  • سکته قلبی یا مغزی
  • کاهش رضایت از زندگی می‌باشد.

پس تعلل را کنار بگذارید و با «کمپین_خانه‌دار_شو» همراه شوید…

ارزش پول

اما به نظرتون ثروتمند شدن ارثی است یا اکتسابی؟ آیا فقط ارث بردن ثروت به معنای ثروتمند شدن است یا با کمی تلاش هم می توان ثروتمند شد؟


بدون شک کسی که ثروتمند است اصلا زمانی برای این سوالات ندارد. چون یا مشغول لذت بردن از ثروت خود می باشد و یا دنبال راهی برای افزایش ثروت خود است. هیچ انسانی روی کره زمین بدون تلاش به موفقیت نرسیده است. پس برای رسیدن به آن چیزی که می‌خواهید لازم است ابتدا تلاش کردن را بیاموزید.

تلاش کنید تا ثروتمند شوید و تحول را در زندگی خود شاهد باشید. افراد بزرگی در دنیا وجود داشته اند که در فقر مطلق به دنیا آمده اند؛ اما امروز به عنوان ثروتمند در دنیا شناخته می‌شوند. پس هر شخصی که به ثروت رسیده است، الزاما ثروت خود را به ارث نبرده است. اگر هوشمندانه تلاش کنید، ثروتمند خواهند شد. فقط شروع کنید.

بدون ارث ثروت مند شو


هفت روش سرمایه‌گذاری املاک

  1. پیش‌خرید آپارتمان
  2. خرید آپارتمان آماده
  3. آموزش خرید و فروش زمین
  4. صفر تا صد ترفندهای خرید ملک
  5. ترفندهای بازسازی و تغییر کاربری
  6. 157 نکته مشارکت در ساخت
  7. شگردهای انبوه سازی و تشکیل تعاونی مسکن

سرمایه گذاری ملکی

به همراه

  • کوچینگ و پشتیبانی
  • کلاس‌های آنلاین (غیرحضوری):
  • (ارائه ویدیو و صوت جلسات بصورت فایل دانلودی)

«ویدیوها و صوت» جلسات دوره را در سایت بارگذاری خواهند شد. از روز «ثبت نام» ویدیو‌های دوره همراه با صوت جلسات در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

دوره جامع «هفت روش سرمایه گذاری املاک» تا پارسال در قالب کلاس‌های حضوری بسیار فشرده برگزار می‌شد. به دلیل افزایش تعداد شرکت‌کنندگان بیش از ظرفیت کلاس‌ها و همچنین امکان بهره‌‌مندی از کلاس‌ها برای افرادی که خارج از تهران هستند، از امسال دوره جامع «هفت روش سرمایه گذاری املاک» به صورت کامل‌ و تمام آنلاین برگزار می‌شود. می‌توانید ویدیو‌های کلاس هر  فصل را دانلود کرده و با موبایل یا لپتاب در دوره شرکت کنید.

دوره آنلاین «هفت روش سرمایه گذاری املاک»

شما هر جای ایران یا دنیا که باشید (تا کنون چند نفر از ایرانیان ساکن کشورهای دیگر در دوره شرکت کرده‌اند)، در هر ساعت از شبانه روز که وقت خالی داشته باشید، می‌توانید ویدیو‌های دوره را دانلود کنید و با تلفن همراه،‌ تبلت یا لپتاب‌تان دوره را تماشا کنید و درس ‌به درس با دوره پیش‌ بیایید. (بهانه‌ی وقت کلاس ندارم یا نمی‌تونم شرکت کنم یا مکانش دور هست وجود نداره!)


می‌توانید ویدیو‌ها را چندین بار تماشا کنید و یاد‌داشت برداری کنید و هر موقع نکته‌ای را فراموش کردید دوباره سراغ ویدیو‌ها بروید. ویدیو‌های دوره از روز ثبت نام تا آخر عمر در اختیار شما هستند و می‌توانید هر موقع که نیاز داشتید ویدیو‌ها را دوباره دانلود کنید. در کنار ویدیو‌ها، فایل‌های صوتی همان ویدیو‌ها به صورت mp3 نیز برای دانلود در اختیارتان گذاشته خواهد شد،‌ تا حتی اگر وقت تماشای ویدیو را ندارید، بتوانید به فایل‌های صوتی دوره گوش بدهید و یا برای مرور کردن مطالب، بتوانید فایل صوتی دوره را در ماشین ‌خود یا هر زمان که وقت خالی داشتید چندین بار گوش بدهید.

دوره اموزش سرمایه گذاری در املاک

بروزسانی های دوره «هفت روش سرمایه گذاری املاک»

این دوره سالی یک بار بروزرسانی خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی دوره‌ آنلاین “هفت روش سرمایه گذاری املاک” «مجموعه آموزشی شـزومـا» این است که می‌توانید به صورت مادام‌العمر به تمام بروز‌رسانی‌های این دوره دسترسی داشته باشید.

  • اگر نکاتی به دوره اضافه شد، اگر امکاناتی را به دوره اضافه کردیم
  • اگر نکات اینترنتی و کاربردی جدیدی به بازار آمد و خواستیم به دوره اضافه کنیم
  • اگر بنا به هر دلیلی اصلا علم و تکنولوژی تغییر کرد و شبکه‌های اجتماعی جدیدی آمد (مثل تلگرام که جای وایبر را گرفت)
  • یا اگر تغییراتی در این دوره ایجاد کردیم

شما می‌توانید در سال‌های آینده نیز به تمام بروز‌رسانی‌ها و نکاتی که به این دوره اضافه می‌شود دسترسی داشته باشید. با یک بار ثبت نام در این دوره آموزشی از الان تا آخر عمر مطمئن هستید که به بهترین و بروز‌ترین تکنیک‌های مشاوره و معاملات املاک دسترسی دارید. ویدیو‌ها قابل ذخیره شدن هستند و لازم نیست حتما آنلاین تماشا کنید و اگر می‌خواهید یک مسافرت بروید یا هر روز ساعت زیادی را صرف رفت و آمد تا محل کار خود می‌کنید فرصت را از دست ندهید و آموزش ها را در تبلت و موبایل خود بریزید و به جای گوش دادن به موزیک‌هایی که هزاران بار گوش دادید، آموزش ببینید.

صحبت های جناب سرهنگ علی بخشی که «یک واحد آپارتمان برای پرشان پیش خرید کردند.»


ما فکر همه چیز را کردیم تا 100% رضایت شرکت‌کنند‌گان این دوره را بدست بیاوریم. هفت فصل عالی با دو فرمت: صوتیMp3 و ویدیویی Mp4 با کیفیت عالی ارائه می‌شود. با یک تصمیم هوشمندانه با تبلت یا موبایل‌، زمان‌های از دست رفته را به فرصت یادگیری و ارتقاء خودتون تبدیل کنید.

در دوره فرمول‌های «هفت روش سرمایه گذاری املاک» را یاد می‌گیرید؛ حتی اگر هیچ دانش و تجربه‌ای از معاملات املاک نداشته باشید!

اعتبار و پشتوانه ما کسب درآمدهای میلیاردی دانش‌آموختگان شـزومـا

این را بدانید که «دانش و تجربه» مهم ترین اصل سرمایه‌گذاری در املاک است. اگر آن را داشته باشید از خاک، کاخ می‌سازید. اگر ندارید حتما از تجربه افراد خبره استفاده کنید.

آموزش «روش های سرمایه گذاری در املاک» را جدی بگیرید و برای یادگیری مایه بگذارید؛ مطمئن باشید صدها برابر به دست خواهید آورد. فقط یادگیری و اجرای صحیح «روش های سرمایه گذاری املاک» با فرمول “رخنک” درآمد شما را حفظ و چندین برابر رشد خواهد داد. در پایان این دوره می‌توانید به صورت واقع‌گرایانه ادعا کنید که بهترین سرمایه‌گذار املاک هستید. اطرافیان با دیدن رشد املاک شما، تمایز را احساس می‌کنند و سعی می‌کنند از تجربیات شما استفاده کنند.

با این دوره

  • تضمینی به هفت روش قدرتمند سرمایه‌گذاری املاک
  • راهکارهای با ارزش «کسب درآمد عالی»
  • اطلاعات قوانین معاملات املاک که ‏تا آخر عمرتان باقی می‌ماند
  • و اصول مذاکرات را برای «استفاده بهتر از فرصت‌ها» یاد می‌گیرید.‏
  • در بین اطرافیان تبدیل می‌شوید به تنها کسی که به اطلاعات روز املاک دسترسی دارد و با «اطلاعات حقوقی و آگاهی از خطوط قرمز قراردادها» کاملا ‏متمایز می‌شوید.‏
  • ضمن اینکه در مذاکره با سازندگان و سرمایه‌داران بزرگ تبحر حرفه‌ای پیدا می‌کنید.

نظر شرکت کنندگان دوره «سرمایه گذاری املاک» را حتما ببینید.


تمام کسانی که در دوره‌ «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» ثبت نام می‌کنید، چنانچه به هر دلیلی حس‌ کردید، دوره ‏فوق‌العاده و عالی‌ نیست و یا ارزش پولی که بابتش داده‌اید را نداشته و دوره نتوانست نتایج دلخواه را ‏ایجاد کنه و یا به هر دلیل دیگر از دوره آموزشی «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» راضی نبودید.کافی ‏است تا دو هفته بعد از ثبت نام، با تیم پشتیبانی فروش شرکت (09203021284) تماس بگیرید و شماره کارت بانکی ‏خودتان را اعلام کنید. بدون هیچ سوال دیگری، همکارانم، تا حداکثر 24 ساعت تمامی مبلغ ثبت‌نام شما را به ‏شما بر‌ می‌گردانند.

با پیشنهاد بالا کوچکترین ریسکی متوجه ثبت‌نام کنندگان نیست. از همین الان «رضایت ۱۰۰% ثبت‌نام‌کنندگان ‏دوره» و «بازگشت ۱۰۰% مبلغ، در صورت عدم رضایت» را  تضمین می‌کنیم.‏ تمام ریسک خرید ‌شما را ما برعهده می‌گیرم. ما تضمین می‌کنیم که دوره آموزشی «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» بدون هیچ رقیبی بهترین و پول‎سازترین ‏دوره «آموزشی املاک» در ایران می‌باشد.

برای اینکه شما هم شک نداشته باشید، دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» را هم مثل تمام محصولات مجموعه آموزشی شـزومـا ضمانت 100% می‌کنیم.‏اگر به هر دلیل از ثبت‌نام‌تان راضی نبودید، همان روز بدون هیچ ریسکی پول‌تان را پس می‌گیرید.‏ دوره هفت روش سرمایه‌گذاری املاک به قدری کامل است و صادقانه از گفتن هیچ ترفندی دریغ نکردیم که با اطمینان کامل ‏نتایج آن را تضمین می‌کنیم.

صخبت های جناب مهندس ملکی که «دو واحد آپارتمان برای فرزندان خود پیش خرید کردند.»


با ثبت نام در دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» یا پول‌دار می‌شوید و به درآمد عالی ‏می‌رسید یا پولتان را بطور کامل همراه با هدایای ارزشمند پس می‌گیرید.‏

آموزش «روش‌های سرمایه‌گذاری در املاک» را جدی بگیرید و برای یادگیری مایه بگذارید؛ مطمئن باشید صدها برابر به دست خواهید آورد. فقط یادگیری و اجرای صحیح «روش‌های سرمایه‌گذاری املاک» با فرمول “رخنک” درآمد شما را حفظ و چندین برابر رشد خواهد داد.

در پایان این دوره می‌توانید به صورت واقع‌گرایانه ادعا کنید که بهترین سرمایه‌گذار املاک هستید. اطرافیان با دیدن رشد املاک شما، تمایز را احساس می‌کنند و سعی می‌کنند از تجربیات شما استفاده کنند.

تقدیر از محمدرضا شـایگـان طراح و مدرس دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» شـزومـا

توسط رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک

  • طراح و مدرس دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک»
  • برگزیده بهترین محتوا و خدمات با دوره شـزومـا
  • مشاور بیش از 1800 سرمایه‌گذار موفق ملکی
  • مربی بیش از 450 مدیر و مشاور املاک موفق در ایران و ترکیه
  • نویسنده پرفروش‌ترین کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما
  • موسس و مدیر سایت شزوما، سایت تخصصی آموزش املاک
  • کارشناس رادیو اقتصاد و برنامه مستند یک یاور به عنوان کارآفرین برتر
  • سخنران همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در ایران
  • طراح و مدرس دوره جامع فروش اینترنتی ملک پرفروش
  • سخنران بیش از ۵۰ همایش مطرح در شهرهای مختلف ایران
  • سابقه همکاری با مطرح‌ترین شرکت‌های فایلیـنگ املاک ایـران
  • عضو هیات تحریریه مجلات املاک و ساختمان

مزایای دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک»


  1. تبحر در انجام معاملات ملکی
  2. سودهای بالای صد میلیون
  3. کاهش 90 درصد هزینه‌ معاملات شخصی
  4. تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه‌ای
  5. سرمایه مورد نیاز بسیار کم
  6. مواد اولیه در دسترس ارزان
  7. سود قابل توجه
  8. ارتباطات قوی، مطمئن و پول‌ساز در شبکه گسترده شزوما
  9. ارائه مشاوره بابت جلسات معاملات پیچیده حتی پس از پایان دوره
  10. رشد درآمد تا هفت برابر و بیشتر (نتایج دانش‌آموختگان در لینک پائین صفحه)
  11. تخفیفات ویژه بابت فایلینگ اپلیکیشن‌های همکار
  12. کسب درآمدهای میلیاردی دانش‌آموختگان دوره

مزایای سرمایه گذاری در املاک

هفت روش سرمایه گذاری در املاک

قبل از خرید به فکر فروش باشید.

موقع خرید ملک باید به این اصل خیلی مهم توجه کنید که اگرچه مسکن یک دارایی بسیار خوب محسوب می شود، اما قبل از خرید باید به فکر فروش آن باشید. بعضی ملک ها مثل بنز هستند و همیشه خواهان خاص خود را دارند. هر وقت اراده کنید می توانید خیلی راحت آنها را با سود خوب بفروشید.


این روزها ترجیح مردم این است که در مناطق خوش آب و هوا و نزدیک به شهر سرمایه‌گذاری و زندگی کنند. به همین دلیل مسکن‌های ارزان قیمت در حوالی شهر رشد قیمت بهتری خواهند داشت. برای اینکار می‌تونید پولتون را وارد بخش مسکن کنید و روی آپارتمان های بزرگ با قیمت مناسب و آن هم در مناطق حومه شهر سرمایه گذاری کنید. اگر مایل به پیدا کردن همچین ملک هایی هستید با دوره جامع «هفت روش سرمایه گذاری املاک» همراه باشید

استیو جابز خالق اپل می گوید “برای آن که ثروتمند شوید باید پول خرج کنید.”

این دوره یک سرمایه‌گذاری است و پولی که بابت آن پرداخت می کنید، در کوتاه مدت با سود به جیب خود شما بر می گردد و علاوه بر آن با تضمین 100% همراه است. صرفا شرکت در این دوره‌، سود میلیونی واقعی و نقد برای شما دارد. شما در بین اطرافیان‌ تنها کسی خواهید بود که اطلاعات ملکی عالی خواهید داشت.

علاقمندان سرمایه‌گذاری در املاک با شرایط شما، این فرصت را از دست ندادند؛ چون می‌دانستند این «تجـربه» هیچ ریسکی برایشان ندارد. حتی اگر پول ندارید می‌توانید با یکی از همکاران یا مدیر خود (فقط یکنفر) شریکی دوره را ثبت نام کنید. کافی است یکی از اولین گام‌های این دوره‌ رایگان را برای آنها ارسال کنید.


حتی یک ثانیه هم برای ثبت‌نام در دوره وقت تلف نکنید. هم تضمین شده، هم سود مالی می‌کنید ما به شما قول میدهیم سه ماه بعد، به این تصمیم خود افتخار ‏کنید که یکی از بهترین تصمیمات زندگی خود را گرفته اید. اگر آماده‌اید این دوره را امتحان کنید، مطمئنم از همان روز اول از اجرای قدم به قدم «فرمول‌ها» نتیجه خواهید گرفت.

همانطور که می‌دانید اطلاعات و علم هر کسب و کاری به خصوص املاک، شامل سه چیز است:

  • دانش
  • راهکار
  • بینش (تجربه)

دانش

علمی است که به وفور در همه جا مثل اینترنت وجود دارد. اما اطلاعاتی که بسیار ارزشمند هستند و البته کیمیا؛ «راهکارها و بینش» یک صنف یا کسب و کار هستند کسی آنها را به راحتی نمی‌گوید مگر به افرادی خاص.

تجربه

حاصل سال ها کار و تلاش هوشمندانه است که با پول، قابل خرید نیست و با ارزش‌ترین دارایی یک متخصص، بینش و تجربه اوست. به همین دلیل است که بنگاه های بزرگ اقتصادی حاضرند برای «مشاوران متخصص» علاوه بر درصد بالا، پاداش فوق العاده‌ هم در نظر بگیرند.

با دوره جامع «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک»؛ راهکارهای سال‌ها تجربه و بینش ما را در قالب یک دوره آموزشی به دست می‌آورید. برای بدست آوردن چنین اطلاعات با ارزشی که حاصل سالها تجربه در کار املاک و همچنین حاوی اطلاعات فوق العاده و به‌روز هفت روش سرمایه‌گذاری املاک است، اصلا مبلغ زیادی نیست.

اولا کل هزینه‌ای که برای شرکت در چنین دوره‌ی فوق العاده‌ای که جلساتش بصورت روزانه ارسال می‌شود، معادل این است که فقط یک قرارداد ببندید و نه بیشتر.‏ علاوه بر اینکه با تضمین 100% همراه است.‏ ضمن اینکه شما در بین تمام اطرافیان تبدیل می‌شوید به تنها کسی که اطلاعات بسیار کاملی در رابطه با «خطوط قرمز اسناد و قوانین حقوقی املاک» و «مذاکره در معاملات املاک» دارید. حتی رشد فردی بی‌نظیر خواهد داشت.

افتخارات بزرگی که نصیب شزوما و محمدرضا شایگان شد.

در حضور پدر علم بازاریابی ایران، دکتر «احمد روستا» و مسئولین اتحادیه املاک از مجموعه شزوما تقدیر شد.

سود مالی شما از دوره «هفت روش سرمایه گذاری املاک» چقد خواهد بود؟

هفت روش سرمایه گذاری در املاک

بیایید یکم محاسبه مالی کنیم تا ببینیم با شرکت در دوره «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک» چقدر “سود مالی” می‌کنید!؟‏

شما با استفاده از آموزش‌ها و اطلاعات این دوره جامع اگر فقط‏ یک قرارداد یا خرید و فروش برای شخص خودتون هم انجام بدین با ترفندها و آموزش هایی که از مذاکره یاد گرفته اید، در این معاملات می‌توانید ده ها میلیون تومان سود کنید یا از صد‌ها میلیون ضرر جلوگیری کنید. اگر با کاربرد فرمول‌های این دوره هر ماه فقط یک قرارداد بیشتر ببندید، به اندازه صدها برابر مبلغ سرمایه‌گذاری در این «دوره» سود خواهید کرد.

درآمدهای “چند صد میلیونی تا هفت میلیاردی” دانش آموختگان دوره «هفت روش سرمایه گذاری املاک» شـزومـا مهر تائیدی بر آن است. از مزایای دیگر یادگیری سرمایه گذاری در املاک این است که اگر بقیه اعضای خانواده یا دوستان شما هم، قصد خرید یا فروش ملک داشته باشند شما می‌توانید با مشاوره حرفه ای و کمک به آنها، یک معامله ی عالی را برایشان رقم بزنید و آنها را هم به سود عالی برسانید. ضمن کسب اعتبار بین دوستان و فامیل، هزینه ای که آنها صرفه جویی می‌کنند ‏را هم به این عدد اضافه کنید.‏

اما جدا از «هفت روش سرمایه گذاری املاک» در مورد قوانین و نکات حقوقی قراردادها و نحوه مذاکره با سازندگان، مالکین و مشاوران املاک چه می‌دانید؟

کارآفرین برتر آموزش مشاورین املاک


مصاحبه شبکه خبر با محمدرضا شایگان، کارآفرین برتر آموزش مشاورین املاک، طراح و مدرس دوره «فروش اینترنتی املاک» و مدیر شزوما

“هفت روش سرمایه گذاری املاک” برای سود آفرینی راحت تر و با سرعت بیشتر نسبت به رقیبان، انجام می‌گیرد. این دوره را چندین بار برگزار کرده ایم و از نتایج آن ما نیز شگفت زده شده ایم. چرا که دوستان زیادی خانه خریدند و سرمایه‌گذاری‌ پر سود انجام دادند.

  1. شما هر جای ایران یا دنیا که باشید، در هر ساعت می‌توانید ویدیو‌ها را دانلود کنید و با موبایل،‌ تبلت یا لپ تاپ تان دوره را تماشا کنید.
  2. فایل‌های صوتی mp3 نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد‌ تا بتوانید به ویس جلسات دوره گوش بدهید.
  3. می‌توانید ویدیو‌ها و پادکست‌های صوتی را چندین بار ببینید و گوش کنید و هر موقع نکته‌ای را فراموش کردید دوباره سراغ ویدیو‌ها بروید و یاد‌داشت برداری کنید.
  4. فایل‌های صوتی و ویدیو‌های دوره از روز ثبت نام به صورت مادام العمر در اختیار شما هستند.

7 +3 فصل با دو فرمت: ویدیوییMp4 و صوتیMp3 با کیفیت عالی ارائه می‌شود.

 «3+7 فصل» یعنی چه؟

خط مشی «مجموعه آموزشی شـزومـا» ارائـه خدمات «بیشتر از تعـهد» به دانش‌پذیران است.

با این دیدگاه به شرکت‌کنندگان در «دوره آنـلاین» برای کسب “درآمدهای 10 رقمی” سه فصل فوق‌العاده قدرتمند آموزشی «با فرمول‌های بسیار جدید» تقدیم می‌کنیم. (به جای 7 فصل «10فصل » ارائه می‌شود)

یعنی علاوه بر «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک»

  1. پیش‌خرید آپارتمان
  2. خرید آپارتمان آماده
  3. آموزش خرید و فروش زمین
  4. صفر تا صد ترفندهای خرید ملک
  5. ترفندهای بازسازی و تغییر کاربری
  6. 157 نکته مشارکت در ساخت
  7. شگردهای انبوه سازی و تشکیل تعاونی مسکن

تصمیم گرفتیم ترفند های معاملات املاک را هم به صورت اشانتیون به دوره اضافه کنیم:

  1. انواع سندهای ملکی و نکات حقوقی قراردادها
  2. خطوط قرمز قراردادهای اجاره و مبایعه‌نامه
  3. روش های مذاکره حرفه‌ای با سازندگان، مالکان و مشاورین املاک ارائه می‌شود

به همراه کوچینگ و پشتیبانی

مزایای سرمایه گذاری در املاک

اعتبار و پشتوانه ما کسب درآمدهای میلیاردی دانش‌آموختگان شـزومـا


سوال مهمی که باید از خود بپرسیم چرا ثروتمندترین افراد دنیا و ایران همیشه بر روی ملک سرمایه گذاری می‌کنند؟ ثروتمندان آموزش می بینند و هوش ملکی خود را بالا می‌برند و بر اساس آن آگاهی ها تصمیم می‌گیرند. آن ها با این آموزش ها با ترفندهای خرید ملک آشنا می شوند و به راحتی می توانند تشخیص دهند که چه نوع ملکی برای خرید و سرمایه گذاری آینده بهتری دارد.

ثروتمندان از فرصت ها به بهترین شکل استفاده می‌کنند. در واقع آنها ملک را نمی خرند بلکه با تیزهوشی آن را شکار می‌کنند شما هم می‌توانید با شرکت در دوره «7 روش سرمایه گذاری املاک» به یک شکارچی فرصت های عالی سرمایه گذاری در املاک تبدیل شوید.

هفت روش سرمایه گذاری در املاک

هدایای ثبت‌نام در دوره جامع «هفت روش سرمایه گذاری املاک»

  • ویدیوهای «تور کارگاه تخصصی پول‌سازی در املاک به توان هفت»
  • دریافت 7 + 3 فصل آموزشی با همراهی مشاوران موفق کار گروه شـزومـا
  • هـدیـه ویدیوهای کتاب «آموزش مشاور املاک به شیوه شـزومـا» همراه اسلایدهای متن + عکس‌های مکمل کتاب
  • سه ماه پشتیبانی و پاسخ به سوالات متقاضیان املاک
  • مشاوره تخصصی رایگان در ۲ نوبت با طراح و مدرس دوره جامع «هفت روش سرمایه‌گذاری املاک»
  • هـدیـه 3.000.000 تومان محصولات آموزشی مدرسان بـرتـر ایران

به علت آن که این دوره را چندین بار برگزار کردیم و از نتایج آن خود نیز شگفت زده شده ایم که دوستان بسیار زیادی خانه خریدند. بنابراین با انگیزه بیشتر تصمیم گرفتیم علاوه بر مطالب جواب پس داده قبلی آموزش نکات حقوقی قراردادها و همچنین ترفندهای جدید زبان بدن و آموزش مذاکره خرید و فروش املاک را هم به دوره اضافه کنیم تا دانش آموختگان این دوره علاوه بر «سرمایه‌گذاری های‌ پر سود» املاک خودشان، بتوانند از درآمدهای کلان معاملات املاک (گردش بالای مالی نقل‌وانتقال بـزرگ‌ترین دارایـی مردم) هم بهره ببرند.

نظر شرکت کنندگان دوره های هوش ملکی شزوما


نظر دانش آموختگان شـزومـا: محمدرضا شـایگان، استاد آموزش مفید و کاربردی «ترفندهای سرمایه‌گذاری املاک» در کوتاه‌ترین زمان ممکن است؛ حتی خرید خانه در یک هفته!!

آنها می‌گویند: «استـاد شـایگان؛ قادره پیچیده‌ترین مسائل حقوقی املاک را با «کمترین کلمات» در یک فرمول خلاصه کنه. مثل: فرمول رخنک و امنک؛ که براحتی میتونیم از آنها حتی در معاملات سنگین هم استفاده کنیم.» تکنیک‌های معاملات ملکی را آموزش ببینید و موفق شوید.

آموزش سرمایه گذاری در املاک

دوره جامع «هفت روش سرمایه گذاری املاک» فشرده ترین و کامل ترین دوره جامع «آموزش تخصصی املاک در ایران» است و هیچ دوره ای با این کیفیت به تمام مسائل سرمایه گذاری در املاک همراه با «آموزش انواع سند ملکی و نکات حقوقی آنها» همچنین «خطوط قرمز قراردادهای اجاره و مبایعه نامه» و «روش های مذاکره حرفه ای با سازندگان، مالکان و مشاورین املاک» نپرداخته است.

به همراه کوچینگ و پشتیبانی

هفت روش سرمایه گذاری در املاک

با این دوره، تضمینی به هفت روش قدرتمند سرمایه گذاری املاک و راهکارهای با ارزش «کسب درآمد عالی» دست خواهید یافت. به علاوه اینکه اطلاعاتی از قوانین معاملات املاک را بدست می‌آورید که ‏تا آخر عمرتان باقی می ماند و اصول مذاکرات را برای «استفاده بهتر از فرصت ها» یاد می‌گیرید.‏

در بین همکاران و مشتریان تبدیل به تنها کسی می شوید که به اطلاعات روز املاک دسترسی دارد و با «اطلاعات حقوقی و آگاهی از خطوط قرمز قراردادها» کاملا ‏متمایز می‌شوید.‏ ضمن اینکه تبحر بیشتری برای مذاکره با سازندگان و سرمایه داران بزرگ پیدا می‌کنید.

 

 

پیش‌بینی آینده!

من پیشگو نیستم؛ اما خدا را شکر اغلب پیش‌بینی‌هایی که تا کنون انجام داده‌ام درست بوده است. امروز می‌توانم ادعا کنم به هر کدام از متقاضیان و سازندگانی که برای سرمایه‌گذاری یا فروش ملک مشاوره داده‌ام بهترین انتخاب را انجام داده‌ایم!

لطفا برای دریافت مشاوره تخصصی با شماره 09214806976 تماس بگیرید. در صورتی که تلفن اشغال بود یا در خارج از زمان اداری از سایت بازدید می کنید، فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین راز موفقیت مدیران و صاحبان جواز املاک بزرگ ایران؟

چگونه بدون حضور خودمان مشاوران‌مان، بهترین عملکرد را داشته باشند؟

قیمت محصول رایگان

اطلاعات شما نزد آکادمی شزوما محفوظ است و صرفا برای اطلاع رسانی‌ استفاده می‌شود
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
محتویات این دوره را به صورت آنلاین و با قیمت کمتر مشاهده کنید.
پادکست سریالی دیجیتال مارکتینگ املاک
برشی از دوره دیجیتال مارکتینگ املاک
برای شرکت در این دوره به صورت رایگان، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره دیجیتال مارکتینگ املاک را مشاهده کنید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره وبیناری آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای را مشاهده کنید.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?