کارشناسی ملک از مشاور چه می‌سازد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حافظه تصویری

طبق تحقیقاتی که از نظر علمی روی مغز انسان صورت گرفته است، قوی‌ترین حافظه انسان حافظه تصویری می‌باشد. وقتی شما یک ملک را از نزدیک می‌بینید و راجع به آن به‌دقت تحقیق و بررسی می‌کنید؛ جزئیات آن بهتر در مغزتان نقش می‌بندد. امکان یادآوری این نوع فایل‌ها، نسبت به فایل‌هایی که به‌صورت شفاهی یا از روی آدرس به شما معرفی‌شده‌اند، بسیار بیشتر است. پس کارشناسی ملک را جدی بگیرید.

 

احاطه بر منطقه با کارشناسی ملک

وقتی برای کارشناسی ملک‌های مختلف به منطقه می‌روید، اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنید بسیاری از امکانات تجاری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی را می‌بینید که نسبت به آن‌ها کنجکاو می‌شوید و نکات مهم را یادداشت می‌کنید و در فرصت مناسب به آن‌ها سر می‌زنید یا از افراد مطلع، اطلاعات کامل آن‌ها را می‌گیرید. به‌این‌ترتیب پس از مدتی بر اغلب امکانات و اطلاعات ملکی منطقه احاطه پیدا می‌کنید. اگر برای کارشناسی ملک وقت بگذارید، کمتر مشاوری در اطرافتان توانایی رقابت با اطلاعات و سرویس‌دهی شما را خواهد داشت.

 

یافتن مسیرهای جایگزین هنگام کارشناسی ملک

فرض کنید برای بازدید ملک می‌خواهید به آدرس مورد نظر مراجعه کنید. با خود فکر می‌کنید در اوج ترافیک چگونه می‌توانید متقاضیان را به آنجا برسانید. اگر برای کارشناسی ملک به آدرس فایل‌ها تردد کرده باشید، دسترسی‌های مختلف محلی را هم پیدا خواهید کرد و با یاد گرفتن مسیرهای جایگزین برای رفتن به آدرس‌ فایل‌ها در مواقع لازم از آن‌ها استفاده می‌کنید. کارشناسی ملک امکان یافتن مسیرهای بهتر با مناظر جالب‌تر و آبادتر برای تردد متقاضیان هنگام بازدید را به همراه دارد.

چند حسن دیگر کارشناسی ملک

اما کارشناسی ملک چند حسن دیگر دارد که از جمله آنها می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و انرژی مشاورین املاک و همچنین آرامش این عزیزان نام برد. اگر قبلا ملک مورد بازدید با متقاضیان را کارشناسی کرده باشید، بدون استرس از پیدا نکردن آدرس یا اشتباه بودن آن با خیال راحت آنها را به سمت آن هدایت می‌کنید و بجای تمرکز بر پیدا کردن آدرس می‌توانید روی ایجاد ذهنیت مثبت و برقراری رابطه بهتر با متقاضیان تمرکز داشته باشید.

 

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

سفارش کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین راز موفقیت مدیران و صاحبان جواز املاک بزرگ ایران؟

چگونه بدون حضور خودمان مشاوران‌مان، بهترین عملکرد را داشته باشند؟

قیمت محصول رایگان

اطلاعات شما نزد آکادمی شزوما محفوظ است و صرفا برای اطلاع رسانی‌ استفاده می‌شود
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
محتویات این دوره را به صورت آنلاین و با قیمت کمتر مشاهده کنید.
پادکست سریالی دیجیتال مارکتینگ املاک
برشی از دوره دیجیتال مارکتینگ املاک
برای شرکت در این دوره به صورت رایگان، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره دیجیتال مارکتینگ املاک را مشاهده کنید.
دست نگه دارید...
یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره وبیناری آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای را مشاهده کنید.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?