آموزشگاه مشاور املاک شزوما

حرفه مشاوره املاک دارای قدمت بسیار طولانی است و در سراسر دنیا به عنوان یک صنعت سودمند و پردرآمد شناخته می‌شود.

پیشرفت بشر در زمینه املاک به طور مداوم تغییرات و توسعه‌های فراوانی ایجاد کرده است و اگر در حرفه مشاوره املاک مشغول به فعالیت هستید، بیش از هر چیزی به آموزش مداوم و آگاهی از آخرین تحولات نیاز خواهید داشت.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره‌های آموزشی که به این منظور در آموزشگاه املاک شزوما طراحی شده‌اند شرکت کنید.

آموزشگاه مشاور املاک

آکادمی شزوما برگزار کننده دوره‌های جامع آموزش مشاور املاک در سطح کشور است و سال‌ها است که به صورت حضوری و غیر حضوری به افراد علاقه‌مند خدمت رسانی می‌کند.

اگر قصد دارید به یک مشاور املاک حرفه‌ای تبدیل شوید و ماهیانه درآمد باورنکردنی داشته باشید، این نکته را بدانید که باید یادگیری ترفندهای مخفی معاملات املاک را در دستور کارتان قرار دهید و هر آنچه در دوره‌های آموزشی شزوما یاد می‌گیرید را اجرا کنید.

شما همواره باید به دنبال کسب به‌روزترین اطلاعات باشید، از تکنولوژی روز استفاده کنید تا بتوانید خدمات منحصربه‌فرد ارائه دهید و در نتیجه موفق به کسب درآمد بالا خواهید شد.

بدون شک دریافت آموزشهای حرفه‌ای و تخصصی به مدرسان حرفه‌ای نیاز دارد. از این رو آموزشگاه املاک شزوما برای یادگیری نکات جدید حرفه مشاوره املاک و کسب تجربه‌های مهم به شما کمک می‌کند.

آکادمی شزوما، پس از برگزاری دوره‌ها به شرکت کنندگان واجد شرایط گواهینامه پایان دوره اعطا می‌کند. این گواهینامه نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی نیز دارای اعتبار است.

با توجه به اینکه تاکنون مدیران و مشاوران املاک زیادی از دوره‌های آموزشی شزوما استفاده کرده‌اند، بسیاری از این افراد تمایل به جذب دانش آموختگان شزوما دارند و از این رو شرکت در این دوره‌ها می‌تواند شما را آماده ورود و موفقیت در صنعت املاک کند.

دیگران در مورد آکادمی شزوما چه می‌گویند؟

اگر یک مدیر املاک هستید، قطعا آموزش‌های ما برای شما مفید است. اگر هم به تازگی می‌خواهید یک بنگاه املاک راه بیندازید، با آموزش‌های ما خیلی سریعتر به نتیجه می‌رسید. حتی در بنگاه‌های املاک کوچک نیز مشاور املاک برای انجام معامله بین مشتریان، اصول و ترفندهای خاص خود را نیاز خواهند داشت که مفصلا در دوره‌های آموزش مشاور املاک مبتدی راجع به آنها توضیح داده‌ایم.

در معاملات بزرگ و کلان، مدیران املاک نیز دخالت خواهند داشت و امور را تأیید کرده و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. در صورتی که خواستار کار به عنوان یک مدیر املاک هستید باید دوره‌های آموزشی تخصصی املاک را بگذرانید تا به دانش کافی در این باره دست یابید.

سپری کردن آموزش تخصصی املاک برای مدیران و مشاوران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و تجارب آن‌ها را افزایش داده و باعث حرفه‌ای و تخصصی‌تر شدن کار آن‌ها خواهد شد و در نتیجه تمامی این موارد سود بیشتری را به همراه خواهد داشت.

دوره حرفه‌ای آموزش مشاوران املاک در آموزشگاه شزوما

گواهینامه پایان دوره آموزش حرفه‌ای مشاور املاک
گواهینامه پایان دوره آموزش حرفه‌ای مشاور املاک

در این دوره راهکارهای عملی برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه‌ای از یک مشاور املاک معمولی به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد. همچنین اگر تاکنون در حرفه مشاور املاک فعالیت نداشته‌اید، این دوره به شکلی طراحی شده تست که بتوانید خیلی سریع از صفر شروع کنید.

مدرک این دوره به زبان‌های انگلیسی و فارسی به افرادی که در دوره شرکت می‌کنند اعطا خواهد شد. همچنین پس از سپری کردن این دوره ضمانت‌نامه کتبی به منظور استخدام در آژانس‌ها املاک نمونه تهران و یا حتی استانبول ترکیه به شما اعطا می‌شود.

به منظور تضمین ادعای فوق از روز اول حقوق ثابت به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. پس از شرکت در هر دوره تمامی جلسات آموزشی به صورت آنلاین در حساب کاربری شما قرار می‌گیرد. افراد علاقه‌مند به خرید و فروش املاک و مستغلات نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

مدرس این دوره‌ها محمدرضا شایگان – مدیر آکادمی شزوما است. همچنین لازم به ذکر است که این آموزشگاه امکان برگزاری دوره حرفه‌ای مشاور املاک به صورت وبیناری و با هزینه بسیار کمتر امکان‌پذیر ساخته است.

آموزش مبتدی مشاور املاک
دوره آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه‌ای

در این دوره‌ها همچنین توضیح داده خواهد شد که کمیسیون خوب گرفتن از کارشناسی حرفه‌ای آغاز خواهد شد و کارشناسی حرفه‌ای نیز نیازمند دانستن اصول قیمت‌گذاری صحیح می‌باشد.

در صورتی که به دنبال دریافت کمسیون خوب هستید باید چگونگی کارشناسی حرفه‌ای را به خوبی بدانید. برای این که یک کارشناس حرفه‌ای باشید نیز باید قیمت‌گذاری املاک مختلف را یاد داشته باشید.

به شرکت کنندگان دوره MBA املاک کتاب آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما نیز اهدا می‌شود.

عناوین جلسات دوره حرفه‌ای آموزش مشاوران املاک (MBA)

  • در جلسه نخست نحوه جستجوی فایل‌ها به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با کارشناسی حرفه‌ای می‌توان یک کمیسیون عالی دریافت کرد.
  • در جلسه دوم فایل‌ها به شما معرفی خواهند شد. در این جلسه یاد خواهید گرفت تا چگونه آگهی را تا قرارداد ردیابی کنید به نحوی که پول و زمان شما هدر نرود.
  • در جلسه سوم نیز استراتژی‌های مذاکره آموزش داده خواهد شد به نحوی که آموزش می‌بینید که چطور می‌توانید طرفین قرارداد را به میز مذاکره بازگردانید.
  • در جلسه چهارم نحوه بستن قرارداد به شما آموزش داده خواهد شد.
  • در جلسه پنجم فرمول‌های بازارسازی به صورت تلفنی که مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب سازندگان و متقاضیان بزرگ املاک هستند به شما آموزش داده خواهد شد.
  • در جلسه ششم نحوه آنالیز و کارشناسی ملک و مالک آموزش داده می‌شود. در این جلسه متوجه خواهید شد که چطور می‌توان با ایجاد رابطه قدرتمند شاه‌کلید املاک را در دست گرفت.
  • آنالیز مشتریان و نحوه برقراری ارتباط با آن‌ها نیز در جلسه هفتم آموزش داده می‌شود. در این جلسه فرا خواهید گرفت که چطور می‌توان با فروش آسان ملک در مشتریان حس خوب ایجاد کرد.
  • برنامه‌ریزی برای کسب هدف در جلسه هشتم آموزش داده می‌شود.
  • در نهایت در جلسه آخر بازارسازی فروش با اینستاگرام آموزش داده خواهد شد.

علاوه بر این دوره دو دوره دیگر برای مشاوران املاک در آموزشگاه املاک شزوما برگزار می‌شود که این دوره‌ها به شرح زیر هستند.

دوره آموزشی فروش اینترنتی ملک DBA املاک

این دوره در 38 جلسه 90 دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

همچنین این دوره شامل دوره پادکستی دیجیتال مارکتینگ املاک می‌باشد. شما می‌توانید با حضور در این دوره‌ها در شبکه تبادل فایل شزوما عضو شوید.

ویدئو جلسات پیشرفته و فایل صوتی نیز همچنین در این دوره به شرکت‌کنندگان اهدا خواهند شد. این دوره همچنین شامل هدیه بسته آموزش مشاوران و مدیران املاک می‌باشد و کتاب آموزش دپارتمان سازی املاک به شیوه شزوما نیز به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

جالب است بدانید هدیه این دوره آموزش‌های اساتید برتر ایران به مبلغ 3 میلیون تومان می‌باشد. این دوره همچنین شامل 9 جلسه وبینار آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای می‌باشد.

در نهایت می‌توان گفت در این دوره 4 جلسه مشاوره اختصاصی برگزار می‌شود. همچنین در پایان جلسات گواهینامه به شما اعطا خواهد شد.

دوره بیزینس کوچینگ مشاوران املاک

این دوره به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌گردد. برای اطلاع از هزینه دوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این دوره شامل 50 جلسه 90 دقیقه‌ای می‌باشد. در این دوره سیستم جامپ حرفه‌ای فروش یکپارچه برای کسب‌وکار شما توسط استاد محمدرضا شایگان آموزش داده خواهد شد.

این دوره آموزشی شامل 10 جلسه کوچینگ و دوره پادکست دیجیتال مارکتینگ املاک می‌باشد. با شرکت در این دوره می‌توانید در شبکه تبادل فایل شزوما عضو شوید. ویدئو جلسات پیشرفته و فایل صوتی جلسات با شرکت در این دوره به شما اعطا خواهد شد. بسته آموزشی مشاوران و مدیران املاک همراه با کتاب شزوما به شما هدیه داده خواهد شد.

همچنین این دوره شامل آموزش‌های اساتید برتر ایران به صورت هدیه و به ارزش 3 میلیون تومان می‌باشد. در این دوره 9 جلسه وبینار آموزش مشاوران املاک حرفه‌ای و 4 جلسه مشاوره اختصاصی برگزار خواهد شد. در نهایت با اتمام دوره گواهینامه به شما اعطا خواهد شد.

آموزشگاه مشاور املاک شزوما، گارانتی صد در صد بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما ارائه می‌دهد!

محل برگزاری کلاس‌های حضوری: دانشکده ژئو فیزیک دانشگاه تهران

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشگاه شزوما

دوره‌های آموزشی آموزشگاه املاک شزوما

نیاز به دریافت مشاوره دارید؟

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان آکادمی شزوما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از طریق چت واتساپ و پیج اینستاگرام شزوما با ما در ارتباط باشید.

تماس با شماره: 09198937556 یا 02146088082

همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مدرس دوره‌های تخصصی آموزش مشاوران و مدیران املاک کیست؟

محمد رضا شایگان

محمدرضا شایگان، موسس آکادمی شـزوما
نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های املاک
 آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما
دکترای مدیریت عالی کسب و کار
خالق روش تدریس شزوما؛ مهندسی معکوس آموزش
گواهینامه استادی با تایید بین‌المللی
عضو رسمی و مورد تایید نخبگان آسیایی ریاست املاک سازمان جهانی مدرسان و سخنرانان حرفه‌ای
همچنین مولف کتاب‌های:
 آموزش سرمایه‌گذاری به شیوه شزوما
 دپارتمان‌سازی املاک به شیوه شزوما
عضو هیئت تحریریه نشریات و سایت‌های صنعت ساختمان
سه دهه تجربه درخشان (از 1378) به مدیران و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند به جایگاه واقعی خود برسند، یعنی:
خدمات ارزنده در کنار اعتبار بالاتر
زندگی شاد و آرام همراه با امنیت سرمایه‌گذاری
سرمایه‌‌سازی آسان ارزی
بنیانگذار دیجیتال مارکتینگ املاک در ایران
طراح و مدرس دوره MBA مشاوران و DBA مدیران املاک با استقبال بی نظیر
کوچ دپارتمان سازی مدیران آژانس‌های املاک در داخل و خارج کشور
خالق فرمول‌های قالب، امنک، رخنک، الزامک و محبس برای امنیت سرمایه‌گذاری و فرمول‌های جماق و جامپ برای مدیران املاک
بنیانگذار سیستم جامپ برای رشد جهشی آژانس‌های املاک
این روزها «سیستمی» در حرفه املاک جواب میده که اغلب کارهای آن بصورت آنلاین و بدون حضور طرفین انجام شود.
سیستم «جامپ» سرعت عملکرد مدیران آژانس‌های املاک را افزایش می‌دهد.
بطوریکه مدیران با این سیستم می‌توانند کار یک هفته خود را در یک روز انجام دهند و بقیه روزهای هفته را به کارهای مورد علاقه خود بپردازند.

کتاب‌های استاد شایگان